شرایط برگزاری رقابت‌های انتخابی اردوی تیم‌ ملی مشخص شد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های انتخابی اردوی تیم ملی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی اظهار داشت: رقابت انتخابی نفرات دعوت شده به اردوی مقدماتی تیم ملی کاراته چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود. این مسابقات پس از برگزاری ۳ جلسه تمرین نفرات دعوت شده به اردو برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقات روز چهارشنبه از ساعت ۱۵ و با برگزاری رقابت‌های اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۵ آغاز می‌شود. رقابت‌های این وزن در روز چهارشنبه تا مشخص شدن ۴ نفر برتر هر وزن ادامه خواهد یافت. مسابقات روز پنجشنبه هم از ساعت ۹ صبح و در اوزان ۵۵، ۸۴- و ۸۴+ برگزار می‌شود تا دو نفر برتر هر وزن مشخص شود. همچنین رقابت‌های ۴ نفر برتر اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۵ نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: دلیل اینکه نفرات برتر اوزان ۶۰، ۶۷ و ۷۵ در دو روز مشخص می‌شود، زیاد بودن تعداد ورزشکاران در این وزن است. همچنین مراسم قرعه کشی رقابت‌ها نیز روز سه شنبه و با حضور خود ورزشکاران انجام می‌شود.

هروی خاطرنشان کرد: برای برقراری عدالت از فدراسیون درخواست کردیم که بهترین داوران این رقابت‌ها را قضاوت کنند. همچنین مسابقات بر روی یک تاتامی و با استفاده از ویدئو چک برگزار می‌شود. تمام تلاش ما برقراری عدالت و راهیابی شایسته‌ترین نفرات به اردوهای تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی در پایان یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور نیز با رعایت تمام استانداردها برگزار می‌شود و ان شاءالله با مشخص شدن نفرات برتر آن مسابقات که بعد از المپیک برگزار می‌شود، اردوی یک ماهه تیم ملی آغاز خواهد شد تا ورزشکاران خودشان را آماده مسابقات قهرمانی جهان و آسیا کنند.

کد خبر 508319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.