فرایند انتخاب شهردار مشهد به‌زودی آغاز می‌شود

عضو منتخب شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به زودی تدوین شاخص‌ها به پایان می‌رسد و فرآیند انتخاب شهردار مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین موحدیان در اولین نشست منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های شورای ششم اظهار کرد: ما امانت دار رأی مردم هستیم و این رأی به معنای تغییر و تحول در نظام مدیریت شهری است.

وی افزود: شاخص‌های ما، حرکت به سمت جلو و استفاده از افراد جهادی و پاکدست و مردمی است. کاری می‌کنیم که در پایان چهار سال مردم ما را به عنوان شورای شهر بشناسند نه شورای شهرداری؛ به همین منظور تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

سخنگوی منتخبان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: درصدد تشکیل کارگروه‌هایی هستیم که متناسب با کمیسیون‌های شورای شهر فعالیت دارد و باید از ظرفیت فکری افرادی که در مسیر انتخابات آمدند اما برگزیده نشدند در کارگروه‌های تخصصی استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه شورای ششم محل تعامل و همراهی با سایر سازمان‌هاست، نه محل تقابل برای هدر رفت بیت‌المال خاطر نشان کرد: خود را موظف به هماهنگی با دولت می‌دانیم تا بتوانیم از ظرفیت دولت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

موحدیان در پاسخ به چگونگی نقشه راه شورای ششم مشهد تصریح کرد: در نقشه راه تا ۱۴ مرداد من به عنوان رئیس سنی و سخنگو انتخاب شدم همچنین تشکیل دبیرخانه جهت متمرکزسازی جلسات و هماهنگی‌ها انجام شده و حسین حسامی به عنوان دبیر شورا برگزیده شده است.

وی در رابطه با انتخاب شهردار مشهد ادامه داد: کارگروه تدوین شاخص‌های شهردار مشهد شروع به کار کرده است. ما باید به عنوان خادم در شهر مشهد درک درستی از فرهنگ رضوی داشته باشیم. به زودی تدوین شاخص‌ها به پایان می‌رسد و فرآیند انتخاب شهردار آغاز می‌شود.

سخنگوی دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: کارگروه دیگری با هدف تعیین شعار شورای ششم در حال تشکیل است که همزمان با آغاز به کار شورا از آن رونمایی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده با تشکیل تیم رسانه‌ای برای برقراری ارتباط با اهالی رسانه هستیم تا بدین واسطه برای حل مشکلات شهروندان و توسعه و پیشرفت شهر تبادل نظر کنیم.

کد خبر 508187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.