آماده باش ۲۳ ایستگاه آتش نشانی در پی بارندگی

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیرازگفت: ۱۲ تیم از آتش نشانان از روز گذشته تا کنون در نقاط مختلف سطح شهر استقرار دارند.

محمدهادی قانع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به امدادرسانی ۲۳ ایستگاه آتش نشانی با انجام عملیات ایمنی و پیشگیرانه در پی بارش شدید باران، اظهار کرد: استقرار و آماده باش کامل تیم‌های عملیاتی از ساعت ۱۷ روز گذشته در ۱۲ نقطه شهر همزمان با اعلام بارندگی نیروهای آتش‌نشانی تمامی ۲۳ ایستگاه عملیاتی به صورت آماده‌باش درآمدند و در ۱۲ منطقه که احتمال بروز حادثه وجود داشت استقرار خودرویی نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان از حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته آماده باش بوده و با شروع بارندگی از صبح امروز تاکنون مشغول عملیات‌های امداد رسانی هستند، افزود: جمع بندی آمار و عملیات‌های آتش نشانی نشان می‌دهد که در پی بارش شدید باران بیش از ۲۰ مورد عملیات ایمنی و پیشگیری شامل: نظارت بر تمامی معابر و خیابان‌ها، نظارت بر رودخانه‌ها، ایمنی پل‌ها و کنار گذرهای شهری، استقرار جهت تأمین ایمنی و … توسط تیم عملیاتی از ۲۳ ایستگاه به انجام رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آب گرفتگی برخی معابر و منازل مسکونی، واژگونی یک دستگاه پژو در بلوار خلیج فارس، قیچی شدن تانکر سوخت حامل بنزین در کمربندی احمدآباد، قطع شدگی و سقوط درختان، آب‌گرفتگی یک باشگاه ورزشی در تاچارا از جمله حوادث مهم در چند ساعت گذشته گزارش شده است که خوشبختانه خسارت جانی در برنداشت.

قانع در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند کلیه پرسنل این سازمان آمادگی کامل در جهت امدادرسانی سریع و به موقع با تجهیزات کامل را دارند.

وی از کلیه شهروندان عزیز خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر، در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته باشند و با این سامانه تماس بگیرند. کلیه پرسنل این سازمان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز در داخل و خارج از شهر هستند.

کد خبر 508161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.