چاوشی‌خوانی عید تا عید در اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: در آستانه فرارسیدن عید غدیرخم در راستای غدیرشناسی و تبیین جایگاه این واقعه بزرگ، چاوشی‌خوانی غدیر با هنرمندی ناصر کریمی‌نیک، سیدمحمد جنید و امیرحسین کریمی‌نیک برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، اکبر رضایی اظهار کرد: مهمترین اهداف بازسازی این واقعه شناساندن و معرفی سیره نبوی، ائمه معصومان و تلاش در گسترش معارف الهی و الگوسازی واقعه غدیر و ولایت پذیری در بین مردم بوده که این اقدام فرهنگی با هنرمندی هنرمندان شهر اراک صبح‌ها در بازار سرپوشیده و عصرها در محل برگزاری جشنواره غدیر واقع در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

وی گفت: زبان هنر از مهم‌ترین روش‌ها برای انتقال فرهنگ و سبک زندگی بوده و سمعی و بصری کردن واقعه غدیر خم برای جذابیت بیشتر و انتقال سریع‌تر پیام غدیر خم برای نسل‌های امروزی، یکی از ابزارهای مفید انتقال پیام است و امیدواریم با اجرای این نمایش بتوانیم گامی مؤثر در شناخت بیشتر این وقایع برای شهروندان داشته باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: چاوشی خوانی غدیر با هنرمندی ناصر کریمی نیک، سید محمد جنید و امیر حسین کریمی نیک در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

کد خبر 508141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.