نقش‌آفرینی توانمندی‌های دفاعی در رونق تولید بررسی شد

رییس فراکسیون دفاع و امنیت ملی مجلس از بررسی نقش‌آفرینی مجموعه دفاعی و توانمندی‌های نیروهای مسلح در رونق تولید و ارتقای توانمندی‌های تکنولوژیکی کشور و پیگیری مراحل تصویب طرح ایجاد سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست این فراکسیون خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی ذوالنوری در توضیح نشست فراکسیون دفاع و امنیت ملی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز هیات رییسه فراکسیون با حضور تمامی اعضا تشکیل شد. در این نشست برنامه سال جاری فراکسیون مورد گفت وگو و بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

رییس فراکسیون دفاع و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: از موارد دیگر مورد بررسی در این جلسه موضوع نقش‌آفرینی مجموعه دفاعی و توانمندی‌های نیروهای مسلح در رونق تولید و ارتقای توانمندی‌های تکنولوژیکی و صنعتی کشور بود.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: تسریع در پیگیری طی مراحل تصویب طرح ایجاد سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز یکی از دیگر برنامه‌های موضوع این نشست بود.

وی یادآور شد: برگزاری نظام‌مند جلسات هیات رییسه و همچنین برگزاری جلسات مجمع عمومی فراکسیون و انجام بازدیدهای تخصصی از دستگاه‌ها و مراکز مربوطه نیز از مصادیق اقدامات آینده این فراکسیون بود که مورد بحث قرار گرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 508117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.