ورود دومین تی بی ام مترو به ایستگاه لاله تا ۲ ماه آینده

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: دستگاه حفار جبهه شمال شرق از ایستگاه دارک به سمت زینبیه، عاشق اصفهانی و عمان سامانی حرکت کرده و تی بی ام شرقی آن تا دو ماه آینده به ایستگاه لاله می‌رسد.

محمدرضا بنکدار هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته تی. بی. ام غربی این جبهه کاری وارد ایستگاه لاله شد تا پنجمین ایستگاه را از سمت شمال شرق خط دو مترو فتح کند.

وی تصریح کرد: حفاری تونل از جبهه شمال شرقی با استفاده از دو دستگاه تی. بی. ام به قطر ۶.۵ متر در حال انجام است و از سمت جبهه غربی با یک دستگاه حفار به قطر ۹.۵ متر به صورت یک تونل توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با بیان این که از ایستگاه دارک تا لاله چهار هزار و ۳۰۰ متر حفاری در دو تونل انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد تکمیل ۷۰ درصد عملیات حفاری تونل فاز یک خط دو متروی اصفهان هستیم.

وی ادامه داد: در خط دو مترو تأکید بر این بود که ایستگاه‌ها قبل از ورود تی. بی. ام آماده شود و ایستگاه لاله پنجمین ایستگاه است که با همین شیوه احداث شده به طوری که ترافیکی در معابر شهر ایجاد نشد.

بنکدار هاشمی اظهار کرد: تاکنون برای اجرای فاز یک و دو خط دو متروی اصفهان هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت دریافت شده و حدود ۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای فاز سوم دریافت خواهیم کرد.

کد خبر 508091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.