بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانست به سطح ۳۲ هزار دلار برسد، در همین نقطه شاهد چند مقاومت کوچک است اگر بتواند این مقاومت ها را پشت سر بگزارد می‌تواند تا سطح ۳۳ الی ۳۴ هزار دلار نیز رشد کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۲۷ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۲ هزار و ۶۲ دلار، رشد ۱.۶۶ درصدی
  • اتریوم هزار و ۹۷۶ دلار
  • بایننس کوین ۳۰۴ دلار و ۸۹ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۲۰ سنت
  • دوج کوین ۱۹ سنت
  • ریپل ۵۹ سنت
  • پولکادات ۱۲ دلار و ۶۳ سنت
  • یونی سواپ ۱۶ دلار و ۹۷ سنت
  • بیت کوین کش ۴۴۸ دلار و ۷۱ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۲۶ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در تایم فریم یک ساعته در یک کانال نزولی قرار دارد و این کانال تا زمانی که از سقف شکسته نشود احتمال شکل‌گیری روند صعودی در آن وجود ندارد البته در این روند کوتاه مدت می‌تواند موج‌های صعودی را از خود نشان دهد، با تثبیت در محدوده ۳۱ هزار دلار احتمال یک موج صعودی کوتاه تا ۳۲ الی ۳۳ هزار دلار وجود دارد.

تحلیل ۲۷ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

مطابق با تحلیل روز گذشته بیت کوین توانست به سطح ۳۲ هزار دلار برسد، در همین نقطه شاهد چند مقاومت کوچک است اگر بتواند این مقاومت‌ها را پشت سر بگزارد می‌تواند تا سطح ۳۳ الی ۳۴ هزار دلار نیز رشد کند.

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و نباید مبنای معاملات شما قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

اخبار مهم

استان آنهوی چین استخراج بیت کوین را ممنوع می‌کند

به گزارش رسانه دولتی گلوبال تایمز، استان آنهوی چین تمامی پروژه‌های مرتبط با استخراج ارزهای دیجیتال را تعطیل خواهد کرد. این استان همچنین سایر پروژه‌های پرمصرف انرژی را به‌منظور سامان‌دهی به تأمین برق، کنترل خواهد کرد. پیش از این نیز گزارش شده بود که تمامی مزارع استخراج در استان‌های یونان، سین کیانگ، سیچوان و مغولستان داخلی، در آستانه جشن صدسالگی حزب کمونیست چین تعطیل شده‌اند که نزدیک به ۹۰ درصد از پروژه‌های استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور را شامل می‌شوند.

شکایت کاربران از بایننس به دلیل قطعی این پلتفرم در ماه مه

گروهی از کاربران بایننس که به دلیل قطع شدن دسترسی خود به این پلتفرم در ماه مه متحمل خسارت شده‌اند، در تلاش هستند تا پول‌های خود را از آن پس بگیرند. این کاربران برای موقعیت‌های خود در بازار آتی اهرم‌هایی را در نظر گرفته بودند اما با قطعی حدوداً یک ساعته اپلیکیشن بایننس نتوانستند دارایی‌های خود را مدیریت کنند. به گزارش وال استریت ژورنال، دست‌کم ۷۰۰ نفر در فرانسه قصد دارند از این صرافی شکایت کنند. بر طبق این گزارش، تعداد کاربرانی که در ایتالیا از این قطعی خسارت دیده و قصد شکایت دارند، از شمار شاکیان در فرانسه هم بیشتر است.

گروه باج‌افزاری REvil پس از اولتیماتوم بایدن آفلاین شد

تنها چند روز پس از اولتیماتوم بایدن به ولادیمیر پوتین برای مبارزه با حملات باج‌افزاری از مبدأ روسیه، گروه هکری REvil ناگهان از فضای دارک وب ناپدید شده است. این گروه هکری، موج اخیر حملات علیه شرکت‌های آمریکایی را هدایت کرد و در هفته پیش پس از قفل‌کردن رایانه‌های بیش از ۲۰۰ شرکت مرتبط با شرکت فناوری اطلاعات کاسیا، ۷۰ میلیون دلار بیت کوین به عنوان باج درخواست کرد. این گروه همچنین در ماه مه و در پی حمله به شرکت فراورده‌های گوشتی JBS، بیش از ۱۱ میلیون دلار باج به صورت بیت کوین درخواست کرد.

پیتر شیف قیمت مورد نظر خود را برای خرید بیت کوین اعلام کرد

پیتر شیف، از منتقدان سرسخت بیت کوین، طی مصاحبه‌ای قیمت مورد نظر خود را برای خرید بیت کوین اعلام کرده است. شیف گفت: «قیمت بیت کوین حدوداً ۳۴,۰۰۰ دلار است ولی نمی‌خواهم چنین پولی را برای [خرید] بیت کوین دور بریزم. با این پول می‌توان چیزهای زیاد دیگری خریداری کرد.» او که به عنوان یکی از حامیان سرسخت طلا شناخته می‌شود تأکید کرد اگر قیمت بیت کوین به زیر یک دلار سقوط کند شاید یک واحد از این ارز دیجیتال خریداری کند. شیف ادامه داد در این قیمت هم علاقه چندانی به خرید بیت کوین ندارد زیرا بیت کوین برخلاف طلا یک کالا محسوب نمی‌شود.

یاهو فایننس: کاهش قیمت ارزهای دیجیتال با افزایش نرخ تورم در بریتانیا و آمریکا مرتبط است

بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت مواجه شد و قیمت بیت کوین با کاهش ۳.۸ درصدی به ۳۱ هزار و ۸۹۴ دلار رسید. در همین حال، در گزارش جدید یاهو فایننس عنوان شده که افت اخیر قیمت ارزهای دیجیتال با افزایش میزان تورم در بریتانیا و آمریکا مرتبط است. به گفته این رسانه، عوامل یادشده نقش مهمی در نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین ایفا می‌کنند.

شرکت ماینیگ کامپس با همکاری استارتاپ اوکلا از انرژی هسته‌ای بهره می‌برد

شرکت ماینینگ کامپس Compass برای تأمین انرژی جایگزین برای فعالیت‌های استخراج خود، با استارتاپ حوزه انرژی هسته‌ای اوکلا Okla وارد همکاری شده است. با این همکاری، جامعه کاربران کامپس، که خدمات میزبانی استخراج در کانادا، آمریکا و چین و همچنین تولیدکنندگان تجهیزات ماینینگ را ارائه می‌دهد، قادر خواهند بود از انرژی پاک هسته‌ای استفاده کنند. این اتفاق از طریق تلاش‌های شرکت اوکلا برای تجاری‌سازی «راکتورهای هسته‌ای کوچک» ممکن خواهد شد.

وزیر خزانه‌داری دولت ترامپ موضع خود درباره بیت کوین را تغییر داد

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری دولت دونالد ترامپ در جریان مصاحبه با اسکواک باکس شبکه سی‌ان‌بی‌سی مواضع جدیدی درباره بیت کوین اتخاذ کرد. او درباره بیت کوین به این برنامه گفت: «اگر مردم بخواهند بیت کوین بخرند، تفاوتی با طلا و دارایی‌های دیگر ندارد و خوب است. من نمی‌خواهم در پرتفوی شخصی خود بیت کوین داشته باشم، اما اگر مردم بخواهند، خیلی خوب است.»

وزیر خزانه‌داری سابق ایالات متحده در ادامه گفت که بیت کوین باید تحت نظارت و تنظیم قرار بگیرد. مانوچین که در دوران وزارت خود مواضع تندی علیه بیت کوین اتخاذ کرده بود، حالا می‌گوید که از زمان ترک پست وزارت خزانه‌داری مواضعش تکامل پیدا کرده است.

منوچین می‌گوید که فناوری بلاک‌چین واقعاً خارق‌العاده است، چرا که بسیاری از کارها در امور فین‌تک و فایننس را امکان پذیر می‌کند.

نهاد ناظر مالی کره جنوبی مشغول بررسی ۵۷۸ ارز دیجیتال مختلف است

به گزارش بیزینس کره، کمیسیون خدمات مالی کره‌جنوبی FSC در حال آماده سازی مقررات جدیدی برای این حوزه است. ای ون سونگ سو، رئیس این نهاد رگولاتوری می‌گوید که کمیسیون خدمات مالی در حال حاضر مشغول تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به ۵۷۸ ارز دیجیتال و توکن در اشکال مختلف است. سونگ سو همچنین عنوان کرده است که بانک‌های کره‌ای که به کاربران تأیید هویت شده صرافی‌ها خدمات ارائه می‌دهند، در صورت بروز پول‌شویی در برابر این امر مسئول نخواهند بود. او می‌گوید وظیفه بانک‌ها این است که تمام معاملات مشکوک را گزارش کنند و در صورت عدم انجام وظیفه خود با آنان برخورد می‌شود.گفتنی است که کمیته سیاست‌گذاری ملی مجلس کره جنوبی هم مشغول رایزنی درباره ۴ لایحه قانونی برای نظارت بر ارزهای دیجیتال و حمایت از سرمایه‌گذاران خرد در این بخش است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 508056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.