جریمه حدود ۲ هزار خودرو در مبادی ورودی استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در هفته گذشته حدود ۹ هزار و ۱۰۷ تذکر شفاهی به رانندگان داده شد، حدود شش هزار و ۳۷۷ دستگاه خودرو به مسیر شهر مبدا بازگشت داده شدند و حدود یک هزار و ۸۵۶ خودرو، جریمه شدند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اعمال محدودیت‌های شرایط قرمز کرونا در مبادی ورودی اصفهان، اظهار کرد: ورود از استان‌های قرمز به استان اصفهان ممنوع است و به طور کلی در شرایط قرمز ورود و خروج به شهرها و دیگر استان‌ها ممنوع است و شامل جریمه می‌شود و همچنان در ۹ نقطه از استان نظارت‌های فیزیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که با وجود اعمال محدودیت ترددها همچنان ادامه دارد، افزود: نظارت بر مبادی ورودی و جاده‌های استان اصفهان از طریق دوربین و به طور فیزیکی توسط مأموران پلیس راه وجود دارد تا تخلفات کمتری انجام شود و با اعمال محدودیت‌ها شاهد کاهش سفرهای غیرضروری و کنترل شیوع بیماری کرونا باشیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که پروتکل‌ها به طور کامل رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: تردد خودروها از طریق سامانه هوشمند رصد شده و در صورت ورود پلاک‌های غیربومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان اعمال قانون می‌شوند.

وی با اشاره به آمار جرایم ثبت شده و اعمال قانون خودروهای متخلف در هفته گذشته، گفت: در هفته گذشته حدود ۹ هزار و ۱۰۷ تذکر شفاهی به رانندگان داده شد، حدود شش هزار و ۳۷۷ دستگاه خودرو به مسیر شهر مبدا بازگشت داده شدند و حدود یک هزار و ۸۵۶ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

زارع در خصوص تعطیلات آخر این هفته، اضافه کرد: محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد و اگر برای تعطیلات آخر هفته و عید قربان محدودیت‌های جدید لحاظ شود، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، افراد تنها برای انجام کارهای ضروری و با داشتن مجوز به شهرهای دیگر سفر کنند و سفر خود را در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسانند.

وی گفت: اخیراً در راه‌های فرعی و روستایی بروز تصادفاتی مشاهده می‌شود که بیشتر دلیل این تصادفات تجاوز از سرعت مطمئن، انحراف به چپ و سبقت‌های غیرمجاز است، زیرا راه‌های فرعی به صورت رفت‌وبرگشتی است.

کد خبر 507842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.