به دنبال سرمربی برای تیم فوتبال بانوان هستیم/ بدهی سنگینی نداریم

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: قصد تیم داری در هندبال بانوان را داشتیم و به فدراسیون نامه زدیم که اگر امکان آن وجود دارد و تیمی انصراف داده در لیگ برتر شرکت کنیم ولی گفتند امکان آن وجود ندارد و ما هم تیم را منحل کردیم و بودجه‌ای برای آن اختصاص ندادیم.

مجتبی فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تیم‌داری ذوب‌آهن در رشته‌های مختلف ورزشی، اظهار کرد: در رشته‌های فوتبال، والیبال، والیبال نشسته، بسکتبال، هندبال تیم داشتیم و امسال هم به رشته‌های قایقرانی و تکواندو ورود کردیم. دیگر در هندبال بانوان تیم‌داری نمی‌کنیم زیرا قشنگ نیست که ذوب‌آهن بخواهد از لیگ یک شروع کند و در سال گذشته بازیکنان باید تلاش می‌کردند که به لیگ دست یک نروند.

وی ادامه داد: لازم است بگویم که قصد تیم‌داری در هندبال بانوان داشتیم و به فدراسیون نامه زدیم که اگر امکان آن وجود دارد و تیمی انصراف داده در لیگ برتر شرکت کنیم ولی گفتند امکان آن وجود ندارد و ما هم تیم را منحل کردیم و بودجه‌ای برای آن اختصاص ندادیم که بعداً دوباره گفتند می‌توانید شرکت کنید، اما بی فایده بود زیرا بودجه‌ای برای آن اختصاص ندادیم.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان این که در تیم فوتبال حسینی برای فصل آینده هم قرارداد دارد، تصریح کرد: هشت نفر از بازیکنان با تیم قرارداد دارند و کادر فنی در فصل نقل و انتقالات بازیکنی بخواهد جذب می‌کنیم. در تیم فوتبال بانوان یکسری از بازیکنان قرارداد دارند و جذب بازیکن هم خواهیم داشت، اما سرمربی مورد نظر را پیدا نکردیم. با چند نفر صحبت کردیم که بعضی از آنها به اصفهان نمی‌آیند و شخصی که سرمربی تیم ملی است اجازه حضور در تیم‌های باشگاهی حتی به عنوان مدیر فنی و مشاور را ندارد. در جست و جوی یک مربی خوب هستیم تا تیم را قوی‌تر از سال گذشته ببندیم.

فریدونی در خصوص تیم‌داری در حوزه فوتسال آقایان، خاطر نشان کرد: بودجه‌ای برای آن نداریم و نمی‌توانیم تیم‌داری کنیم. بودجه باشگاه تصویب شده است، برای باشگاه بدهی وجود دارد و مبلغ آن تغییر می‌کند اما بدهی سنگینی نداریم.

کد خبر 507829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.