تزریق ۷ هزار میلیارد تومان به حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از انجام اقدامات بنیادینی در معاونت توسعه مدیریت و منابع خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر مونسان در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

"با حضور معاون و مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع، عملکرد این معاونت را در ۴ سال گذشته بررسی کردم.

معاونت توسعه مدیریت و منابع، وظیفه پشتیبانی از سایر معاونت‌های تخصصی را بر عهده داشته و تحقق بسیاری از برنامه‌های وزارت وابسته به عملکرد این معاونت است.

گزارش ارائه شده از سوی آقای خیاطیان نشان داد که در این معاونت اقدامات بنیادینی شده است. تزریق ۷ هزار میلیارد تومان به حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی به غیر از بودجه مصوب دولتی، تدوین نظامنامه آموزشی، پشتیبانی از حوزه‌های تخصصی، توسعه رفاه و معیشت، ایجاد سامانه‌ها و سیستم جامع منابع انسانی، انتخاب و انتصاب مدیران، راه‌اندازی سیستم حواله الکترونیکی و فروش بلیط الکترونیکی، راه‌اندازی کمیته تخصیص و ایجاد انضباط مالی , بهبود وضعیت فضاهای اداری از جمله موارد انجام شده در این سال‌ها بوده که تحقق این موارد، برگ زرینی را به کارنامه وزارت متبوع افزوده است.

در این معاونت مدیران عملگرا و متخصصی در حوزه‌های مربوطه مشغول کار هستند و من با تک‌تک مدیران این معاونت در ارتباط هستم. در این سال‌ها ما در سخت‌ترین شرایط کشور به بهترین شکل ممکن اوضاع را اداره کردیم و جایگاه وزارت متبوع را طوری ارتقا دادیم که اکنون در اقتصاد و اشتغال نقش جدی ایفا می‌کند.

در سایه اقدامات و تحولات انجام شده به‌خصوص ریل‌گذاری و مشخص ساختن مسیر، امیدوارم وزارت متبوع در آینده نقش‌آفرینی بیشتری در اقتصاد و اشتغال کشور داشته باشد. "

تزریق ۷ هزار میلیارد تومان به حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی

کد خبر 507784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.