بازنگری دیترویت در قوانین تبلیغات شهری

بازنگری در قوانین تبلیغاتی دیترویت، تصویب قوانین تصویربرداری در آتلانتا، تصویب طرح توانمندسازی نوجوانان و جوانان در کلمبوس، بحث و بررسی بودجه نوریچ، طرح توسعه خانه‌های سبز در لستر و طرح فراغت تابستانی در دربی، مهم‌ترین عناوین این هفته بسته خبری پارلمان شهری جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شورای شهر دیترویت اصلاحیه جدیدی را در آئین نامه فعلی تبلیغات و علامت گذاری خود تصویب کرده است که کدهای تبلیغاتی شهر را به استانداردهای مدرن و ملی می‌رساند و دستورالعمل‌های معقولی را برای صاحبان ساختمان ایجاد می‌کند.

این اصلاحیه قوانین جدیدی را برای جلوگیری از تخطی بیش از حد تابلوها، از جمله در منطقه تجاری مرکزی ایجاد می‌کند، تابلوهای با زیبایی بیشتری را ترویج می‌دهد و فرصت‌های عادلانه‌ای برای صاحبان ساختمان‌های بزرگ و کوچک فراهم می‌کند.

ادارات شهر با حضور اعضای شورای شهر برای چندین ماه در یک دوره از جلسات مشارکتی با شهروندان، صاحبان مشاغل و ذی‌نفعان مربوط شرکت کردند که منجر به تصویب اصلاحیه شد.

اسکات بنسون، نماینده شورای یکی از مناطق شهر در این خصوص گفت: "اصلاحیه جدید نظم و عدالت مورد نیاز تبلیغات در فضای باز ساختمان‌های شهر دیترویت را به همراه خواهد داشت. این یک مزیت برای صاحب خانه‌ها و شهر است که باعث افزایش درآمد خواهد شد، اما شاید به همان اندازه، به مسئولان شهر اجازه می‌دهد در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که علائم از زیبایی شناسی جذاب شهر ما کم نمی‌شود. "

آتالانتا؛ تصویب قوانین مربوط به دوربین‌های مداربسته

هوارد شوک، عضو شورای شهر آتلانتا، قوانینی را برای نصب دوربین‌های امنیتی در مراکز دسترسی عمومی ساختمان‌ها برای تصویب به شورای شهر برد.

هوارد شوک، عضو شورای منطقه هفت، که نماینده باکهد است، در جلسه روز سه شنبه هفته گذشته شورای شهر آتلانتا تصویب قانونی را از شورای شهر خواستار شد تا بر اساس آن به ساختمان‌های جدید تجاری و بعضاً مسکونی اجازه می‌دهد تا با نصب دوربین نقاط دسترسی عمومی عابر پیاده و وسایل نقلیه را پوشش دهند البته این دوربین‌ها باید به مرکز ویدئوی اداره پلیس آتلانتا متصل شوند.

شوک در این خصوص گفت: "تردیدی نیست که دوربین‌ها خصوصاً وقتی مستقیماً به اداره پلیس متصل هستند جرم را کاهش می‌دهند و دستگیری را تسهیل می‌کنند.

کلمبوس؛ تصویب طرح توانمندسازی نوجوانان و جوانان

روز دوشنبه هفته گذشته شورای شهر کلمبوس مرکز ایالت اوهایو آمریکا اولین مجموعه قوانین را با بیش از ۱۹.۷ میلیون دلار بودجه با موضوع آموزش، اشتغال و توانمند سازی نوجوانان و جوانان در شهر تصویب کرد. هدف این طرح، یادگیری، کسب درآمد و امنیت آنها در طی ماه‌های آینده است.

شانون جی هاردین، رئیس شورای در خصوص این طرح گفت: کلمبوس در زمان تعیین کننده‌ای قرار دارد زیرا جوانان ما بیش از هر زمان دیگر به حمایت ما نیاز دارند. این طرح با دادن فرصت‌هایی برای غنی سازی، ثبات و موفقیت در تابستان امسال، مستقیماً در جوانان ما سرمایه‌گذاری خواهد کرد."

در اولین اقدام شورای شهر، بخشی از تخصیص اولیه بودجه را با مبلغی حدود ۹۳ میلیون دلار از بودجه فدرال دریافت شده توسط کلمبوس استفاده شده است. گفتنی است کل هزینه‌های اضافی بخش تفریحی و پارک‌های شهر برای برنامه‌های تابستانی ۴.۸ میلیون دلار است که ۴ میلیون دلار برای تخصیص به طرح توانمند سازی جوانان از منابع شهر تأمین می‌شود.

همچنین گفته می‌شود شورای شهر در حال تدوین فرآیندی برای تعیین چگونگی بهترین سرمایه‌گذاری در بودجه این طرح بوده و برای تأمین نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت جامعه است که بخشی از آن توسط کار کمیته مشترک بازیابی و انعطاف‌پذیری شهر اعلام شده است.

نوریچ؛ بحث و بررسی بر سر بودجه شهر

اعضای شورای شهر نوریچ شب گذشته به عنوان بخشی از برنامه‌های بودجه سال مالی آینده، پیشنهادات سرمایه‌گذاری نزدیک به ۷۰ میلیون پوند سرمایه در کسب و کارهای خانگی، مهارت‌ها و زیرساخت‌های حیاتی شهر را مورد بحث و بررسی قرار داد.

این مرحله طرحی را تشکیل می‌دهد که شورا می‌تواند ۲۵۰ میلیون پوند از بودجه سرمایه‌ای طی پنج سال آینده در شهر سرمایه‌گذاری کند.

بودجه پیشنهادی شورا شامل ۵۴.۶ میلیون پوند سرمایه از شورا، به علاوه بودجه دولت ۲۵ میلیون پوند از صندوق معاملات شهرها طی دو سال آینده است. کمک مالی ۱.۵ میلیون پوندی دیگر برای اقدامات مؤثر محیط زیستی اخیراً تأیید شده است و این سرمایه در اسناد بودجه ارائه شده به شورا در اواخر ماه جاری لحاظ می‌شود.

اگرچه رویکرد مسئولان شورا در مدیریت امور مالی خود به معنای در دسترس بودن پول برای سرمایه‌گذاری در مشاغل خانگی و زیرساخت‌های شهر در زمانی است که بیشتر به آن نیاز است، اما فشار بر منابع موجود برای اجرای خدمات روزمره حیاتی همچنان بسیار چالش برانگیز است در نتیجه افزایش تقاضا و تأثیرات مداوم همه‌گیری کرونا باید مورد بررسی قرار گیرد.

آلن واترز، رئیس شورای شهر نوریچ در این خصوص گفت: شورای شهر همچنان در تلاش برای کنترل مشکلات ناشی از همه‌گیری کووید ۱۹ و مقابله با آن و حمایت از ساکنان است. رویکرد محتاطانه. برنامه‌ریزی شده و مدیریت دقیق منابع ما در طول دهه گذشته و موفقیت ما در کسب بودجه خارجی، به این معنی است که ما در موقعیتی هستیم که بتوانیم سال آینده تقریباً ۷۰ میلیون پوند در شهر سرمایه‌گذاری کنیم.

این شامل سرمایه‌گذاری برای ساخت خانه‌ها، بهبود خانه‌های موجود، ارتقا اماکن مرکز شهر، پشتیبانی از مهارت‌ها و مشاغل جدید، همراه با معرفی طیف وسیعی از اقدامات کارایی محیط زیست از جمله نقاط شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و مقاوم‌سازی خانه‌هاست. این بودجه تعهد مداوم ما را برای ارائه یک برنامه بلندپروازانه جهت حمایت از بهبودی شهر نشان می‌دهد.

علاوه بر ذخیره ۳.۱ میلیون پوندی امسال، بودجه سال آینده شورا شامل پیشنهاداتی برای پس‌انداز بیشتر و تولید درآمد دو میلیون پوندی است با این حال به دلیل ناکافی بودن بودجه تأمین شده برای شوراهای محلی، همگام شدن با تقاضای محلی فشار مالی زیادی در سال‌های آینده بر شورای شهر تحمیل شده و ۱۱.۸ میلیون پوند دیگر نیاز به صرفه‌جویی در سال ۲۰۲۵-۲۰۲۶ پیش‌بینی می‌شود.

لستر؛ توسعه طرح خانه‌های سبز

شورای شهر لستر با موفقیت دو میلیون و ۱۲۵ هزار پوند دیگر از طرح کمک هزینه خانه سبز برای کمک به افراد در راستای تولید انرژی کمتر در خانه‌های شهر را پیشنهاد کرده است این در حالی است که این طرح به کاهش انتشار کربن نیز کمک زیادی می‌کند و قرار است تا در خانه با تمهیداتی که اجرا می‌شود انرژی کمتری مصرف شود.

توسعه طرح خانه‌های سبز به دنبال پیشنهادات موفق شورای شهر برای بیش از ۴ میلیون و ۲۵ هزار پوند از بودجه ایجاد خانه‌های سبز در نوامبر گذشته است که از آن زمان، بیش از ۱۱۰۰ خانوار در لستر از اجرای این طرح حمایت کرده‌اند.

این آخرین مرحله از طرح مذکور برای مشاغل و املاک شخصی یا اجاره دار خصوصی است. پیش‌بینی می‌شود طرح اشاره شده از پیشرفت سهام مسکن شورای شهر لستر پشتیبانی کند. معیار اصلی ارائه شده در این مرحله از طرح عایق کاری دیوار است. این می‌تواند به افراد کمک کند تا ۲۰۰ پوند در سال در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کنند و انتشار کربن خانگی را حدود ۹۰۰ کیلوگرم در سال کاهش دهند.

بودجه سایر کارهای بهسازی مانند عایق کاری دیوار و حفره‌ها، صفحات خورشیدی، پمپ‌های حرارتی منبع هوا و کنترل‌های هوشمند گرمایش هنوز از طریق مراحل قبلی طرح برای ساکنان واجد شرایط در دسترس است.

آدام کلارک معاون شهردار شهر در خصوص این طرح معتقد است: این یکی دیگر از موارد مهم برای تلاش‌های محلی ما در راستای تشویق و پشتیبانی مردم برای کاهش هزینه‌های کربن و مالی گرمایش خانه‌هایشان است.

او می‌گوید: نصب بهینه سازی مصرف انرژی در خانه مانند عایق بندی دیوارها روش خوبی برای کاهش قبض‌های انرژی خانگی و انتشار کربن است. ما می‌دانیم که این اقدامات می‌تواند برای ما گران تمام شود اما این بسیار مهم است که مردم می‌توانند برای تأمین هزینه‌ها از طریق طرح‌هایی مانند کمک‌های محلی کمک بگیرند. تیمی که در خصوص انرژی به ما کمک کند در تأمین بیش از ۶ میلیون پوند بودجه کمک خارق‌العاده‌ای کرده است تا به ساکنان نشان دهد می‌توانند خانه‌های خود را به طور موثرتری گرم کنند، قبض‌های انرژی خود را قطع کنند و از شهر برای حمایت از شرایط اضطراری آب و هوا پشتیبانی کنند.

گفتنی است برای واجد شرایط بودن دریافت این طرح، خانه‌ها در حال حاضر باید عملکرد انرژی پایینی داشته باشند.

دربی کانتی؛ طرح تابستانی شهروندان

شورای شهر دربی کانتی با صدور اطلاعیه ای در خصوص برنامه‌های شورا برای تابستان شهروندان نوشت: شورای شهر خرسند است که طرحی با اعتباری در حدود ۱.۵ میلیون پوند در سطح شهر ارائه می‌دهد که تابستانی هیجان‌انگیز از فعالیت‌های غنی و یادگیری برای کودکان، حمایت مالی از خانواده‌ها شامل می‌شود و در قالب یک برنامه همه جانبه این طرح‌ها ارائه می‌شوند.

طرح تابستانی اساساً در مورد بودجه ملی برنامه غنی سازی تعطیلات تابستانی در شهرها اجرا می‌شود که والدین و برخی مربیان آموزش کودکان در سراسر شهر ممکن است واجد شرایط کمک به طرح برای تعطیلات کودکان و جوانان باشند.

در واقع طرح تابستانی با هدف ارائه فعالیت‌هایی از ورزش، پخت و پز و اجرا به هزاران کودک در دربی کانتی که واجد شرایط وعده‌های غذایی رایگان مدرسه هستند برگزار می‌شود. طرح مذکور بیش از ۱۲ سازمان محلی و ملی را برای اجرای فعالیت تعطیلات رایگان همراه کرده است تا کودکان و جوانان از فعالیت‌های سرگرم کننده با دوستان خود لذت ببرند و مهارت‌های جدید را یاد بگیرند.

همچنین این طرح شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مهیج تابستانی برای افراد دارای معلولیت، جوان و مسن در سراسر شهر که از جمله فعالیت‌های آن اسب سواری، مسافرت‌های سینما، مهارت‌های باغبانی، هنرها و صنایع دستی است که توسط سازمان‌های محلی ماهر و باتجربه در حمایت از این گروه از ساکنان ارائه می‌شود.

کد خبر 507597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.