۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در دست تولید است

رئیس مرکز پویانمایی صبا، گفت: ۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در حال تولید است که از این تعداد برخی به نیمه رسیده و تعدادی هم در مراحل پایانی کار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا در نشست معاون سیما با رئیس و مدیران مرکز پویانمایی صبا و فعالان این عرصه، گفت: تولید پایدار و ماندن مؤثر در این عرصه، کار دشواری است، اما مرکز پویانمایی صبا توانست با حمایت از بخش خصوصی و جوانان مستعد این عرصه تولیدات بسیار باکیفیت و قابل قبولی عرضه کند. جشنواره‌هایی هم که در سطح کشوری برگزار شد به نوعی به عنوان موتور محرکه این مرکز و عاملی برای ارتقای تولیدات شد.

وی افزود: بر اساس برنامه پنج ساله، مرکز پویانمایی صبا باید سالی صد ساعت بر تولیدات افزوده شود که این مهم در حال انجام است. با دستور رئیس محترم سازمان برنامه سازی برای رده سنی بزرگسالان، آغاز شده است و همچنین تولیدات برای مناسبت‌های ملی و مذهبی در دستور کار است.

رئیس مرکز پویانمایی صبا، ادامه داد: هم اکنون به تولید پایدار رسیدیم و علاوه بر رشد کمی، در تولیدات مرکز جهش کیفی آثار را نیز دنبال می‌کنیم و به سمت تولید کارهای بلند حرکت کرده ایم.

لیوانی اضافه کرد: هم اکنون ۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در حال تولید است که از این تعداد برخی به نیمه رسیده و تعدادی هم در مراحل پایانی کار است.

وی تصریح کرد: امیدوارم با حمایت از فعالان این هنر صنعت و رشد تولید ات فاخر شاهد مهاجرت معکوس و انتقال تجربیات نیز باشیم.

کد خبر 507491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.