آتش سوزی وسیع در کارگاه و انبار کالا در منطقه صنعتی محمودآباد

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان از وقوع سه حادثه آتش سوزی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی، اظهار کرد: در ساعت ۰۰:۲۷ بامداد امروز طی تماس تلفنی شهروندان خیابان اشرفی اصفهانی مبنی بر رؤیت دود و شعله از یک کارگاه مبل سازی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پنج ایستگاه آتش‌نشانی با اطفائیه‌های سنگین و نیمه سنگین راهی محل اتفاق شدند و در اسرع وقت حریق را کنترل کردند و از سرایت آتش به کارگاه‌ها و منازل مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان افزود: ایستگاه‌های ۱۱، ۱۶، ۲، ۲۱ و ۸ در اطفا این حریق نیمه سنگین حضور داشتند.

نجات راننده گرفتار شده در خودرو

وی با اشاره به تصادف خودروی پراید در اتوبان ذوب آهن، اضافه کرد: در ساعت ۳:۴۵ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف و محبوسی راننده خودروی پراید واقع در اتوبان ذوب آهن به آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان گزارش شد که فوراً اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۱ به محل اتفاق اعزام شدند و ضمن ایمن سازی محل، راننده سواری پراید را که مصدوم و حبس شده بود آزاد سازی و تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

آتش سوزی وسیع در کارگاه و انبار کالا

کاوه آهنگران با اشاره به حریق در کارگاه و انبار کالا، تصریح کرد: این آتش سوزی در مجاورت انبارهای دیگر با وسعت زیاد در منطقه صنعتی محمود آباد رخ داده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۰:۲۶ به مرکز آتش‌نشانی اصفهان اعلام شده است، گفت: حریق اطفا شده و پنج ایستگاه آتش نشانی عملیات پاکسازی را انجام دادند.

کد خبر 507458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.