اجرای "طرح فوق‌العاده ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها"

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح فوق‌العاده ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های سراسر استان اجرا می‌شود اما شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، نمی‌شود..

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح فوق‌العاده ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی یا به علت تصادف توقیف شده‌اند هم‌چنین خودروهای فرسوده و فاقد سابقه شماره‌گذاری نمی‌شود و مربوط به خودروهای توقیفی غیر از این موارد سال ۹۹ و قبل از آن است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان این که لازم است متقاضیان مشمول به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر استان مراجعه کنند، گفت: زمان این طرح محدود است و شهروندان از این فرصت برای ترخیص اقدام کنند امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه وجود دارد و هزینه پارکینگ به نرخ سال ۹۴ محاسبه خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت راننده مقصر در تصادفات و بیمه شخص ثالث گفت: از سال ۱۳۸۹ با تصویب قانون سوم برنامه توسعه، راننده مقصر نیز از همه حقوقی که به شخص ثالث تعلق می‌گیرد برخوردار خواهد بود و شرکت‌های بیمه نسبت به پرداخت دیه کامل و جبران ضرر و زیان جسمانی راننده برابر قانون اقدام می‌کنند.

کد خبر 507384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.