برگزاری یک بازی دوستانه به یاد مارادونا

قرار است مسابقه‌ای در سطح ملی به یاد اسطوره فقید تیم ملی آرژانتین و باشگاه ناپولی برگزار شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ترتیبی داده شده است که قهرمان‌های دو قاره مطرح در فوتبال جهان یعنی ایتالیا و آرژانتین بازی دوستانه‌ای را برای یادبود دیگو مارادونا که مدتی پیش جان خود را از دست داد، برگزار کنند.

برنامه پیشرفته‌ای برای این مسابقه در نظر گرفته شده است تا قهرمانان دو قاره بتوانند طبق هماهنگی‌های انجام شده با هم بازی کنند. بر این اساس دو تیم ایتالیا و آرژانتین برابر هم صف آرایی خواهند کرد. ایتالیایی‌ها در یورو ۲۰۲۰ موفق شدند با شکست انگلستان به قهرمانی دست یابند و آرژانتین نیز با عبور از سد برزیل پس از سال‌ها به قهرمانی ملی رسید.

اگرچه قرار است این مسابقه در فرمت دوستانه برگزار شود، اما فرصت مناسبی خواهد بود تا دو تیم قهرمان دو قاره مطرح در دیداری حساس با هم بازی جذابی را در ناپل ایتالیا برگزار کنند. آخرین باری که ایتالیا در ناپل به مصاف آرژانتین رفت به نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۹۰ بر می‌گردد که در آن دیدار، مارادونا کاپیتان آلبی سلسته بود.

پس از مرگ مارادونا، نام ورزشگاه ناپولی استادیوم دیگو آرماندو مارادونا تغییر نام داد و شهر ناپل به همراه باشگاه ناپولی دین خود را به این اسطوره بزرگ فوتبال ادا کردند. در واقع بی‌راهه نیست که بگوییم مارادونا پیوند عمیقی با بخشی از مردم ایتالیا دارد.

کد خبر 507288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.