از ساماندهی ورودی‌های شهر مال‌خلیفه تا جداسازی آب شرب از فضای سبز

شهردار مال‌خلیفه از پروژه ساماندهی ورودی‌های این شهر تا پروژه جداسازی آب شرب از فضای سبز را تشریح کرد.

داوود امیری ابراهیم‌محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در مدت چهار سال گذشته سه ورودی شهر ساماندهی شده است، اظهار کرد: برای ورودی شهر از سمت لردگان با احداث سه پل و یک میدان و ساماندهی دیوار ساحلی رودخانه با اعتبار هفت میلیارد ریال و برای ورودی دوم از سمت پتروشیمی با برش کوه به میزان ۱۰ هزار مترمکعب و احداث ۳۰۰ متر دیوار حائل و در مرحله بعد انجام آسفالت و روسازی شد که برای این ورودی در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی ادامه داد: برای ورودی سوم نیز تکمیل ادامه بلوار امام خمینی به سمت بیمارستان به طول ۳۵۰ متر با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.

شهردار مال‌خلیفه تاکید کرد: اجرای کمربند شمالی به میزان ۱۰ هکتار تقریباً با کاشت پنج هزار اصله نهال گل محمدی، سرو و کاج و در فاز دوم این پروژه جداسازی سیستم آبیاری فضای سبز از آب شرب همراه با لوله کشی آبیاری قطره‌ای برای هر درخت و کاشت نهال مقاوم در برابر کم آبی که در مجموع این پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیون انجام شد.

وی تکمیل ساختمان آتش نشانی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با اعتبار بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان، اجرای ۱۰۰ درصد جوی و جداول محله خُنگ که چند سالی است به شهر مال‌خلیفه الحاق شده و کاملاً خاکی بود با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان همچنین اجرای آسفالت این منطقه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات در مدت چهار سال گذشته برشمرد.

امیری‌ ابراهیم‌محمدی ادامه داد: احداث پارک ساحلی که در حال اتمام است و شامل دو فاز که احداث دیوار حائل به طول ۲۵۰ متر با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان و فاز دوم محوطه سازی و احداث پارک به میزان پنج هزار متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان نیز در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: احداث دو سرویس بهداشتی در ورودی‌های شهر هر کدام دارای شش چشمه با مساحت ۴۵ مترمربع و در مجموع اعتبار یک میلیارد ریال نیز انجام شده است.

کد خبر 507205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.