زمان عرضه ساعت هوشمند آمازفیت GTR 2 LTE + قیمت

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند آمازفیت GTR 2 LTE طی سال جاری در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هوامی در ماه آوریل از ساعت هوشمند GTR 2 LTE رونمایی کرد. این محصول از سیم کارت تعبیه شده روی برد داخل دستگاه پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از این ساعت هوشمند به راحتی تماس برقرار کنند یا به تماس‌های ورودی پاسخ دهند.

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 2 LTE دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی AMOLED 326PPI با رزولوشن ۴۵۴ * ۴۵۴ پیکسل است، از سیستم عامل اندروید پنج، iOS 10 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۷۱ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گجت پوشیدنی ذکر شده به احتمال بسیار زیاد با دستیار صوتی آمازون الکسا سازگار خواهد بود.

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 2 LTE دارای حسگر ضربان قلب و اکسیژن خون است، از فناوری GPS پشتیبانی می‌کند، دارای بیش از ۹۰ حالت ورزشی است، به بلوتوث 5.0 LE و وای فای ۲.۴ گیگاهرتز مجهز است و با سه گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس خواهد بود.

دیگر حسگرهای به کار رفته در این ساعت هوشمند شامل سنسور نوری ردیابی بیولوژیکی، حسگر شتاب شش محوره، سنسور ژئومغناطیسی سه محوره، حسگر فشار هوا، سنسور ژیروسکوپی و حسگر نور محیط می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این محصول در سه ماه سوم سال جاری و با قیمت ۲۹۴ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 507143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.