مهمترین اولویت دولت رئیسی القای آرامش به مردم است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در صورتی که ابراهیم رئیسی بتواند روند واکسیناسیون را در کشور تسریع ببخشد آرامش را به مردم تا حدودی می‌گرداند.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اولویت‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: مهمترین اولویت دولت ابراهیم رئیسی القای آرامش به مردم کشور از طریق تأمین واکسن مورد نیاز است؛ مقدمه واکسیناسیون واردات واکسن بوده و مقدمه واردات کالا به کشور حل مشکل FATF و تحریم‌ها است. یقیناً تحریم‌ها برداشته نمی‌شود مگر اینکه برجام احیا شود.

وی افزود: وضعیت فعلی کشور عزت مردم ایران را زیر سوال برده است؛ زیرا در حالی که روزانه چندین نفر از مردم این کشور جان خود را از دست می‌دهند، بسیاری از کشورهای همسایه وضعیت مطلوبی در زمینه واکسیناسیون دارند و این موضوع روح مردم را دچار افسردگی خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در صورتی که ابراهیم رئیسی بتواند روند واکسیناسیون را در کشور تسریع ببخشد آرامش را به مردم تا حدودی می‌گرداند.

مهاجری اضافه کرد: در صورتی که ابراهیم رئیسی جایگاه معاون اولی خود را به نیروهای جبهه پایداری مانند سعید جلیلی بسپارد، در حقیقت مسیر پیشرفت دولت خود را دشوار خواهد کرد؛ در صورتی که رئیسی به سهم خواهی پایداری‌ها تن ندهد قطعاً با تخریب‌های آن روبه‌رو خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بین گزینه‌های موجود برای جایگاه معاون اولی دولت سیزدهم، محتمل‌ترین گزینه محمد مخبر است و به نظر می‌رسد وی نسبت به مابقی گزینه‌های احتمالی دارای روحیات معتدل‌تری است.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: شخص وزیر خارجه در دولت سیزدهم بیشتر نقش پیام‌رسان را ایفا می‌کند؛ زیرا سیاست‌های خارجی در شورای عالی امنیت ملی تنظیم و توسط وزیر امور خارجه منتقل می‌شود.

کد خبر 507114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.