پیشگیری از ایجاد زمینه فساد در سازمان تامین اجتماعی با مدیریت تعارض منافع

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صدور بخشنامه مدیریت تعارض منافع را گامی مهم در مسیری بزرگ دانشت و گفت: با اجرایی شدن این بخشنامه به نحو مؤثری از بروز فساد و قرارگرفتن افراد در موقعیت زمینه ساز فساد پیشگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"‌با صدور بخشنامه مدیریت تعارض منافع گامی مهم در مسیری بزرگ برداشتیم و با اجرایی شدن این بخشنامه به نحو مؤثری از بروز فساد و قرار گرفتن افراد در موقعیت زمینه ساز فساد پیشگیری می‌شود.
در پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر که با موضوع مدیریت تعارض منافع با حضور نمایندگان تشکل‌های شرکای اجتماعی، صاحبنظران و اساتید دانشگاه و مدیران و دست اندرکاران حوزه‌های مختلف برگزار شد.

صدور بخشنامه مدیریت تعارض منافع گامی رو به جلو است و انتظار داریم که از نظرات شرکای اجتماعی و اساتید دانشگاه برای تکمیل آن بهره مند شویم و این موضوع مهم را در جامعه به سهم خود ترویج کنیم.
از نظرات و دیدگاه‌های اساتید و صاحبنظران در به روز رسانی بخشنامه استفاده می‌کنیم، نیاز به ارزیابی مداوم و نتیجه بخشی این بخشنامه موضوع مهمی است که باید با جدیت به آن پرداخته شود.
توسعه گفتمان مربوط به مدیریت تعارض منافع از مسائل حائز اهمیت است. اینکه در کنار کار اجرایی چنین نشستی برگزار می‌شود به معنی این است که این گفتمان را توسعه دهیم و اگر کار اجرایی همچون صدور این بخشنامه در کنار کار علمی و با پشتوانه اجتماعی انجام شود، قطعاً ماندگار و اثرگذارتر خواهد بود.

ایجاد سامانه‌ای برای اعلام و شفاف سازی مصادیق تعارض منافع است. حضور شرکای اجتماعی در جلسات کمیته مدیریت تعارض منافع نیز پیشنهادی خوب و قابل اجرا است که پیگیری خواهد شد.

گفتگوی اجتماعی درباره تعارض منافع ارزشمند است، ما به سهم خود برای پیشبرد این گفتمان تلاش می‌کنیم و توجه داریم که مدیریت تعارض منافع تنها محدود به تأمین اجتماعی نیست و در همه جای کشور و در جهان موضوع مهمی است. ما به سهم خود برای پیشبرد این گفتمان و توجه به این موضوع مهم اقدام می‌کنیم. "

پیشگیری از ایجاد زمینه فساد در سازمان تامین اجتماعی با مدیریت تعارض منافع

پیشگیری از ایجاد زمینه فساد در سازمان تامین اجتماعی با مدیریت تعارض منافع

کد خبر 507097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.