تعدادی از خیابان‌های بی‌نشان دهدشت نام دار شد

شهردار دهدشت از نام‌گذاری تعدادی از پارک‌ها، خیابان‌ها و معابر شهری دهدشت خبرداد و گفت: نامگذاری معابر، خیابان‌ها، میادین و بزرگراه‌ها به نام شهدا، شخصیت‌ها، چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، سیاسی و هنری اقدامی برای زنده نگه داشتن یاد و مخاطره و پاسداشت خدمات آنها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان تابش نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"نشان دار شدن بی نشان‌ها / تعدادی از خیابان‌های بی نشان دهدشت نام دار شدند
نامگذاری معابر، خیابان‌ها، میادین و بزرگراه‌ها به نام شهدا، شخصیت‌ها، چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، سیاسی و هنری اقدامی برای زنده نگه داشتن یاد و مخاطره و پاسداشت خدمات آنها است.
در حالی که شورای پنجم روزهای پایانی مدیریت خود را سپری می‌کنند اما همچنان پیگیر مشکلات شهری از جمله نامگذاری کوچه و خیابان‌ها هستند.

عدم امکان آدرس یابی درست و نیازهای فوری مانند اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی یا دریافت کالاهای پستی به دلیل نبود آدرسی مشخص و به طور کلی سردرگمی از مشکلات ساکنین محله‌ها ی بدون نام و نشان است.
تابش نژاد با اشاره به نام گذاری این معابر افزود؛ تعدادی از کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر به نام مفاخر ایرانی، شهدا، بزرگان دینی و ایرانی از جمله کوی (آموزش و پرورش و فرهنگ، بلوار شهید آرانپور و بیش از ۲۵ کوچه در نقاط مختلف شهر که ساکنین در خواست داده بودند،)و همینطور پنج پارک محله‌ای (بلوط، خاییز، زاگرس، پاسداران، شهید روشنفکر) نام گذاری و تابلوی آنها نصب شد. "

تعدادی از خیابان‌های بی‌نشان دهدشت نام دار شد

کد خبر 507084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.