ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: از امروز ساعات فعالیت ناوگان در روزهای عادی از ساعت شش تا ۲۱ خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، ایمان غنی زاده اظهار کرد: با توجه به طولانی بودن روز و افزایش تقاضای سفر و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، خدمات ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل نیز از ساعت هفت آغاز و تا ساعت ۳۰ :۲۰ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از اتمام فعالیت اتوبوس‌ها در مسیر تندرو خط شبانه نیز با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت در این مسیر فعال خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان اینکه جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، ناظران و بازرسان شرکت واحد اجازه سوار شدن به اتوبوس به مسافران فاقد ماسک را نخواهند داد، تصریح کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از کارت بلیت الکترونیکی شخصی استفاده کنند.

وی از شهروندان تبریزی خواست ضمن همکاری در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتی و یا پیشنهاد و انتقاد، مراتب را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

کد خبر 507057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.