علی‌نژاد: پرداختی قابل توجهی به فدراسیون‌ها خواهیم داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: بزودی پرداختی قابل توجهی به فدراسیون‌ها خواهیم داشت و متوسط پرداختی آنان دیگر زیر ۴۰ درصد نخواهد بود.

به گزارش ایمنا؛ مهدی علینژاد در پایان مجمع سالیانه فدراسیون هندبال، اظهار داشت: رئیس فدراسیون گزارش عملکرد یکسال اخیر را ارائه کرد و بازرس، حسابرس و خزانه‌دار نیز گزارش‌های مربوطه را بیان کردند. نکته بسیار مهم این بود که گزارش حسابرس مطلوب بود و عملیات مالی فدراسیون را مثبت اعلام کردند. فدراسیون هندبال بدهی ندارد و مبالغ قابل توجهی به‌عنوان مازاد به سال ۱۴۰۰ پیدا کرده است. فدراسیونی که در گذشته بدهی‌های سنگینی داشت، اما حالا این شرایط را دارد که قابل تقدیر است. خوشحالیم که این انضباط در بیشتر فدراسیون‌ها شکل گرفته است.

وی درباره واریز پول به حساب فدراسیون‌ها تصریح کرد: ظرف امروز یا فردا یک تخصیص قابل توجه به فدراسیون‌ها خواهیم داشت. متوسط پرداختی بیش از ۴۰ درصد است، اما با این واریز، دیگر زیر ۴۰ درصد نخواهیم داشت. برخی فدراسیون‌ها حتی بالاتر از ۵۰ درصد است.

علی‌نژاد درباره سرپرستی علی دادگر در فدراسیون تیراندازی که در پایان دوره ریاست خود این پست را در اختیار گرفت، گفت: این کار منع قانونی ندارد و در اساسنامه انتخابات منعی برای این موضوع وجود ندارد. همچنین با توجه به در پیش بودن المپیک و اینکه تیراندازی ۶ سهمیه در این بازی‌ها دارد، طبعاً کار عاقلانه‌ای نیست که در فاصله هفت هشت روز تا المپیک بخواهیم تزلزلی در حوزه مدیریتی یک فدراسیون ایجاد کنیم.

معاون وزارت ورزش درخصوص شرایط فدراسیون ژیمناستیک، گفت: انتخابات سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک بعد از المپیک خواهد بود. البته امروز به احتمال زیاد اساسنامه جدید فدراسیون‌ها توسط وزیر ورزش ابلاغ می‌شود و انتخابات این سه فدراسیون باید براساس اساسنامه جدید برگزار شود. اساسنامه جدید شرایط کاملاً متفاوتی با اساسنامه کنونی دارد و آیین‌نامه‌هایی متفاوتی هم خواهد داشت. در نتیجه پیش‌بینی‌ام این است که شاید حتی نیاز به تجدید ثبت‌نام برای انتخابات فدراسیون‌ها باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره احتمال حضورش در وزارت ورزش دولت آینده گفت: آن چیزی که الان برایم مهم است، این است که در روزهای پایانی دولت کنونی بتوانم کارم را به خوبی انجام بدهم. به ویژه که این روزهای پایانی همزمان با المپیک شده که روزهای پرکاری را داریم. لذا به چیزی جز این فکر نمی‌کنم.

منبع: ایرنا
کد خبر 507053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.