دوناروما: خوشحالی نکردم چون نمی دانستم قهرمان شدیم!

گلر جوان تیم ملی ایتالیا با درخشش‌های متوالی در طول مسابقات تیمش را به فینال رساند و با مهار پنالتی پنجم انگلیسی ها، تیمش را نیز قهرمان کرد.

به گزارش سرویس ترجمه‌ ایمنا و به نقل از گل، درخشش سنگربان جوان‌ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ و در ضربات پنالتی باعث شد تا تیم ملی ایتالیا پس از سال ۲۰۰۶ یک بار دیگر موفق به کسب یک جام ملی شود و از سد انگلستان عبور کند.

بازی انگلستان وایتالیا رقابت جذابی بود که در ۱۲۰ دقیقه برنده‌ای نداشت و در نهایت مشخص شد که ضربات پنالتی باید تعیین کننده قهرمان رقابت‌ها باشد. جیانلوئیجی دوناروما موفق شد با مهار پنالتی ساکا به عنوان پنجمین پنالتی انگلیسی‌ها، تیم ملی کشورش را به قهرمانی برساند.

یکی از اتفاقات جالب توجه در دیدار فینال، مهار پنالتی پنجم بود که توسط دوناروما اتفاق افتاد اما این دروازه‌بان هیچ خوشحالی خاصی به دنبال قهرمان شدن تیمش انجام نداد. وی در این رابطه گفته است: متوجه نشدم که با مهار آن پنالتی قهرمان شدیم برای همین خوشخالی نکردم.

جیجو اظهار کرد: با از دست دادن پنالتی توسط جورجینیو احساس بدی داشتم و فکر می‌کردم که دیگر بازی را باخته‌ایم. به هر حال مجبور بودم ادامه دهم و موفق شدم پنالتی ساکا را مهار کنم. پس از مهار آن نیز به داور نگاه کردم چون شاید به خاطر وار دستور به تکرار پنالتی بدهند.

سنگربان ایتالیا که بهترین بازیکن رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نام گرفت، گفت: با وجود کمک داور ویدئویی شما باید همیشه قوانین را رعایت کنید و پشت خط دروازه بایستید. به داور نگاه کردم تا از صحت حرکت انجام شده مطمئن شوم و دیدم که هم تیمی‌هایم در حال دویدن به سمت من هستند آنجا بود که متوجه شدم و تا آن لحظه اصلاً نفهمیده بودم چه اتفاقی افتاده است.

کد خبر 507020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.