آخرین خبرها از بازآفرینی "بلدیه" تهران

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش بی وقفه به منظور تکمیل نمای ساختمان خانه شهر واقع در میدان امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید مجید غمخوار ضمن اعلام پیشرفت ۵۸ درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان خانه شهر، افزایش ۲ برابری نیروهای اجرایی را زمینه ساز تسریع عملیات اجرایی این پروژه دانست و اظهار کرد: در حالی که عملیات تکمیل نمای ضلع غربی ساختمان خانه شهر زودتر از موعد مقرر به اتمام رسیده است، عملیات مذکور در ضلع جنوبی پروژه ادامه داشته و تلاش برای تکمیل نما در این بخش از پروژه با وجود پیچیدگی اجرای رواق‌ها و قوس‌ها طبق برنامه ادامه دارد.

وی همچنین با بیان اینکه نمای ضلع شمال شرقی ساختمان خانه شهر به زودی تکمیل خواهد شد، افزود: پیگیر اجرای این عملیات در اضلاع شرق و شمال غربی پروژه هستیم.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه از پیگیری اقدامات مربوط به نصب تأسیسات برقی و مکانیکی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: عملیات اجرایی ساختمان خانه شهر تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران، در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۸۰۰۰ متر مربع در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره) در حال اجرا است. خانه شهر مرحله اجرای عملیات سازه‌ای را پشت سر گذاشته و در حال تکمیل نما و ساخت و نصب تجهیزات تاسیساتی قرار دارد.

کد خبر 506963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.