بخشی‌نگری در حل معضلات، نارضایتی مردم را افزایش می‌دهد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تنها راه ممکن برای جلوگیری از ورشکستگی شهرداری‌ها اولویت بندی درست منابع و استفاده از دیدگاه متخصصان و شناخت صحیح مشکلات و دوری از بخشی نگری در حل معضلات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبتین امیری در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: فقدان منابع پایدار، افزایش هزینه‌های جاری و ماشین آلات، ضعف در نوسازی تجهیزات، تحقق نیافتن وعده‌های مالی وابسته به دولت مثل پرداخت عوارض آلایندگی، شهرداری‌ها را در آستانه ورشکستی قرار داده است.

وی افزود: تنها راه ممکن رفع این معضل اولویت‌بندی درست منابع و استفاده از دیدگاه متخصصان و شناخت صحیح مشکلات و دوری از بخشی‌نگری در حل مسائل است، در غیر این صورت شاهد مدیریت‌های ضعیف و موقت و به دنبال آن بروز بحران اجتماعی در شهر و نارضایتی فزاینده شهروندان خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس صریح کرد: اعضای فعلی شورا تا روز آخر فعالیت خود مسئول هستند و باید پیگیر امور مردم باشند، حتی یک روز خدمت هم غنیمت است و باید در زمان باقی مانده در راستای پیگیری رفع مشکلات مردم و کم کردن آن‌ها تلاش کنند.

کد خبر 506873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.