به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعتماد کنیم/ افزایش فضاهای ایمن و شاد در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: مسئولان شهری باید با نگاهی دقیق و اعتماد به بخش خصوصی اجازه دهند که سرمایه گذاران این بخش فعال شده و منطبق با سلایق، ایده‌ها و نیاز مردم، مسیر اصلاح جامعه را با گسترش فعالیت‌های ورزشی ایجاد کنند تا فضاهای ایمن و شاد در شهر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی _شامگاه دوشنبه ۲۱ تیرماه_ در آئین توسعه، تجهیز و ترمیم مجموعه‌های ورزشی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی اظهار کرد: سلامتکده مشتاق، مجموعه ورزشی کردآباد و مجموعه استخرهای باغ غدیر از جمله امکانات ورزشی است که در منطقه چهار شهرداری برای استفاده شهروندان ایجاد شده است.

وی افزود: خرسندیم که «سلامتیان» به عنوان یک خیر نیکوکار با کمک شهرداری توانست سلامتکده مشتاق را به محلی تبدیل کند که امروز زداینده غم و رنج شهروندان و مکانی برای ایجاد شور و شعف کودکان و نوجوانان باشد.

شهردار اصفهان تأکید کرد: این مجموعه‌های ورزشی و تفریحی فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها در محیطی سالم را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: «سلامتیان» این خیر بزرگ اگر می‌خواست نگاه مادی داشته باشد زمینه‌های زیادی وجود داشت، اما می‌خواهد در عرصه‌ای فعالیت کند که بخشی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و برای اصلاح جامعه نقش مؤثری داشته باشد که جای قدردانی دارد.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: با کاهش شیوع کرونا شاهد حضور افراد در مجموعه‌های ورزشی ایجاد شده در شهر بوده و با نگاه ویژه الهی شاهد دائمی شدن جریان آب در بستر زاینده رود باشیم تا آن سوی رودخانه با وجود پردیس هنر و سایر امکانات و این طرف رودخانه با شرایط خوبی که برای مردم ایجاد شده هیچ کس برای این که کجا اوقات فراغت خود را طی کند، دغدغه یا غمی نداشته باشد.

وی گفت: امروز متولیان اداره امور جامعه باید مسیری که به درستی تعیین شده را ادامه دهند.

شهردار اصفهان با بیان این که مجموعه‌های ورزشی محل اصلاح افراد جامعه است از این رو باید تقویت شود، تصریح کرد: باید از بخش خصوصی حمایت شده و زمینه لازم فراهم شود تا مجموعه‌های ورزشی به دست آن ایجاد، بهره برداری و مدیریت شود.

وی تأکید کرد: این که زمینه برای استقبال بخش خصوصی در تجهیز و نوسازی مراکز ورزشی فراهم شده، موفقیتی بزرگ است که باید توسعه یابد.

نوروزی اظهار کرد: مسئولان باید با نگاهی دقیق، روشنفکری صحیح و اعتماد به بخش خصوصی اجازه دهند که سرمایه گذاران این بخش فعال شده و منطبق با سلایق، ایده‌ها و نیاز مردم، مسیر اصلاح جامعه را با گسترش فعالیت‌های ورزشی ایجاد کنند که کمتر شاهد بروز بدخلقی‌ها و انحرافات باشیم و فضاهای ایمن و شاد در شهر افزایش یابد.

کد خبر 506840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.