نفت مسجد سلیمان_ ذوب آهن/ فرار از سقوط در شهر اولین‌ها

نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن در مسابقه‌ای حساس با هم پیکار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن امشب از ساعت ۲۱ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در مسجد سلیمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که جایگاهشان در جدول باعث شده کسب سه امتیاز این بازی ارزش بسیار زیادی برایشان داشته باشد. با توجه به شکست سایپا مقابل استقلال در این هفته از رقابت‌ها شاگردان مجتبی حسینی این فرصت را دارند تا با کسب امتیاز از شهر اولین‌ها جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند البته از سوی دیگر تیم نفت مسجد سلیمان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در خانه به سختی به حریفانش امتیاز می‌دهد.

تقابل حسینی و تیم سابق

حسینی که در نیم فصل نخست، نتایج خوبی با نفت مسجد سلیمان گرفته بود در نقل و انتقالات نیم فصل با پیشنهاد ذوبی‌ها روبرو شد و برای نجات تیم سابقش از بحرانی که تحت هدایت رحمان رضایی به آن دچار شده بود راهی ذوب‌آهن شد اما حضور او در اصفهان چندان موفقیت آمیز نبود و نتیجه‌اش قرار داشتن ذوب‌آهن در منطقه سقوط به دسته پایین‌تر است.

ذوب‌آهن حالا با کسب ۲۳ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و اگر در بازی امشب برابر نفت مسجد سلیمان شکست بخورد کارش در سه بازی باقی مانده تا پایان لیگ بیستم بسیار سخت می‌شود و تساوی در این بازی هم فاصله آنها را با سایپا به عدد یک می‌رساند که چندان به دردش نمی‌خورد. این در حالی است که نفت مسجد سلیمان هم بعد از جدایی حسینی فراز و نشیب زیادی داشته است و بعد از نتایج ضعیفی که داریوش یزدی با این تیم رقم زد با محمود فکری شرایط بهتری پیدا کرده است اما نوسان در نتیجه‌گیری باعث شده تا نفت مسجد سلیمان مدل فکری هم خیالش برای ماندن در لیگ برتر چندان راحت نباشد و در صورت شکست برابر ذوب‌آهن در بازی فردا و پیروزی نساجی برابر شهر خودرو ممکن است از رده دوازدهم به رده سیزدهم تنزل پیدا کند و ۲۸ امتیازی باقی بماند.

نفت مسجدسلیمان - مجتبی حسینی؛ بمب ساعتی در دستان ذوب آهن!

همه چشم‌ها به مشهد و مسجد سلیمان

همه تیم‌های قعر جدول به بازی‌های یکدیگر چشم دوخته‌اند. در حالی که ذوبی‌ها به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند نساجی مازندران با شهر خودرو دیدار می‌کند که این روزها وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند و با امتیازهای حساس به میانه‌های جدول رسیده‌اند. شهر خودرو هفته گذشته توانست شاگردان فکری را با یک گل شکست دهد و حالا با دیگر تیم قعر جدول بازی می‌کند که برای بقا می جنگد. در واقع تیم مهدی رحمتی در این هفته می‌تواند معادلات پایین جدول را بر هم زده و یا شرایط را برای تیمی سخت‌تر کند.

نفت مسجد سلیمان_ ذوب آهن/ فرار از سقوط در شهر اولین ها

تجمع اعتراض آمیز هواداران ذوب‌آهن

روزهای اخیر و به دلیل اشتباهات متعددی که در لیگ برتر و از سوی داوران در دیدارهای ذوب‌آهن اتفاق افتاده است تعدادی از هواداران سبزپوشان اصفهانی به شکل خودجوش به تهران رفته و رو به روی ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

این هواداران معترض با در دست داشتن بنری از خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و مرتضی اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خواست کرده‌اند تا در چینش کوبل داوری مسابقات دقت بیشتری داشته باشند، زیرا اشتباهات داوری با سرنوشت تیم‌ها بازی می‌کند. باید دید آیا کمیته داوران فدراسیون در این خصوص واکنشی خواهد داشت و تغییری در رویه داوران خواهیم دید یا خیر.

نفت مسجد سلیمان_ ذوب آهن/ فرار از سقوط در شهر اولین ها

سرمربی ذوب‌آهن و محکومیت بابت ترک نفت

در آستانه دیدار دو تیم و با اعلام باشگاه نفت مسجد سلیمان در روزهای اخیر سیدمجتبی حسینی سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان که به همراه مجید محافظت کار، صادق غفاریان و مهدی خانه آباد در پایان نیم فصل اول، اقدام به ترک تیم فوتبال نفت داشتند و قراردادشان را نیز به صورت یک طرفه ترک کردند از سوی کمیته تعیین وضعیت محکوم شدند.

این اقدام حسینی و دستیارانش و عقد قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن، باعث شکایت باشگاه نفت شد که با پیگیری‌های مستمر زمانپور معاون حقوقی این باشگاه، هر کدام از این مربیان از سوی کمیته تعیین وضعیت به دلیل فسخ یک طرفه، به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شدند.

این رأی، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است همچنین کمیته وضعیت بازیکنان، دعوای خواهان به طرفیت باشگاه ذوب‌آهن را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

کد خبر 506834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شله زرد IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    درود بر شما