ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر نفت مسجد سلیمان

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته ۲۷ لیگ بیستم مهمان نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن امشب و از ساعت ۲۱ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در مسجد سلیمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که جایگاهشان در جدول باعث شده کسب سه امتیاز این بازی ارزش بسیار زیادی برایشان داشته باشد. با توجه به شکست سایپا مقابل استقلال در این هفته از رقابت‌ها شاگردان مجتبی حسینی این فرصت را دارند تا با کسب امتیاز از شهر اولین‌ها جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند. البته از سوی دیگر تیم نفت مسجد سلیمان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در خانه به سختی به حریفانش امتیاز می‌دهد.

امینی به جای گردان

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب‌آهن که در بازی گذشته از بازی اخراج و با قرار موقت کمیته انضباطی از حضور در دیدارهای بعدی محروم است جای خود را به مهدی امینی گلر جوان ذوب آهن خواهد داد.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی‌مهر، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با نفت مسجد سلیمان هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. به نظر می‌رسد حسینی دست به ترکیب مدافعانش نسبت به دیدار برابر سایپا نخواهد زد و با همان مهره‌ها برابر حریف بازی می‌کند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امروز، محمد سلطانی‌مهر، دانیال مؤمنی و سینا اسدبیگی هستند. سلطانی‌مهر و اسدبیگی به همراه مؤمنی سه هافبک جوان مجتبی حسینی هستند که وی به عملکرد آنان اعتماد زیادی خواهد داشت.

سه مهاجم در خط حمله

رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و دارکو بیدوف مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان فکری خواهند بود، به احتمال فراوان پیمان رنجبری و ایوان مارکویچ در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهند آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

ترکیب ذوب‌آهن برابر نفت مسجد سلیمان

مهدی امینی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و دارکو بیدوف

کد خبر 506831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.