بازداشت متهمان پرونده مانکن‌های زنده

بازداشت متهمان پرونده مانکن های زنده، دستگیری گدای میلیاردر، قتل جوانی در منطقه جنگلی، اعتراف زن جوان به قتل همسرش‌، نجات کودک از چنگال آدم‌ربایان و واژگونی مینی بوس حامل کارکنان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد از دستگیری پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح مهراب پوراکبر با اشاره به پرونده افتتاح پرحاشیه واحد پارچه فروشی در مهاباد اظهار کرد: پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان دستگیر شدند و این افراد شامل صاحب این مغازه و کسانی هستند که به عنوان مدل در هنگام افتتاح آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: مغازه پارچه فروشی تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌شود و پرونده در دست بررسی بوده و نتایج بررسی‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد افزود: عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی به عنوان مانکن زنده را از مهمترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی است.

بازداشت گدای میلیاردر

فرمانده انتظامی شهرستان انار از شناسایی و دستگیری یک متکدی با حساب مالی چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

رضا خلیلی نژاد اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی ۵۹ ساله به‌صورت مشکوک ضمن حضور در مساجد شهر با چرب‌زبانی ضمن جریحه‌دار کردن احساسات مردم و اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی‌گری می‌کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان انار افزود: مأموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای محمدآباد شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و دستگیری او در بازرسی از خودروی متعلق به وی مبالغی وجه نقد و دو عدد کارت بانکی جاساز شده را کشف کردند.

وی خاطرنشان: با اعتراف صریح متهم به تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی‌گری، سوابق او نیز بررسی که مشخص شد که در دو سال گذشته نیز دارای چنین سابقه‌ای بوده است.

قتل جوانی در منطقه جنگلی

رئیس پلیس آگاهی گلستان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در قرق، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

مجتبی مروتی افزود: با حضور پلیس مشخص شد چند جوان برای تفریح به منطقه‌ای جنگلی رفته بودند که با عده‌ای دیگر درگیر شده و طی آن یک نفر با سلاح سرد بشدت مجروح شده است.

وی با اشاره به متواری شدن عوامل اصلی درگیری، گفت: مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل که متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد و با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه مأموران، عامل اصلی جنایت و سایر عوامل نزاع شناسایی و در مخفیگاهشان زمین گیر شدند.

مروتی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

اعتراف زن جوان به قتل همسرش

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری سه نفر متهمان قتل جوان ۳۵ ساله و برملا شدن راز قتل پس از سه سال خبر داد.

بهزاد فکوری در بیان جزئیات این خبر گفت: در تابستان سال ۹۷ جسد مردی ناشناس در اطراف یکی از روستاهای شهرستان خمین پیدا شد.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان خمین، سرنخ‌هایی از دست داشتن همسر مقتول ۳۵ ساله به دست آمد و مشخص شد که مقتول، اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که با توجه به ظن مأموران به او، تحقیقات معطوف به همسر و اعضا خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: همسر مقتول در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با او شد، اما سرانجام با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشود و گفت، چون شوهرم به سمت مادرم حمله کرد با جسم سخت به سرش ضربه زدم.

رهایی کودک از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: کودک سه ساله تبریزی که به وسیله چهار آدم ربا ربوده و به یکی از شهرهای استان اردبیل منتقل شده بود، با تلاش مأموران پلیس آگاهی نجات یافت.

سردار حسین افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر با ورود به منزل شخصی در روستای «شیخ حسن» تبریز کودک سه ساله او را ربوده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: با تلاش گسترده مأموران پس از وقوع حادثه، یکی از افراد دخیل در آدم ربایی شناسایی و در یک عملیات سریع و بهنگام توسط مأموران دستگیر شد و به دنبال آن کودک را در استان اردبیل از چنگال آدم ربایان نجات دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آدم ربایان با ترفند نیروهای خدمات رسان گاز وارد منزل این کودک شده بودند، از خانواده‌ها خواست بدون شناسایی افراد، آنها را به داخل منزل خود راه ندهند.

۱۶ مصدوم در واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران

فرماندار قصرشیرین گفت: یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران شرکت بیستون پارس در نزدیکی به محل کار در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

مرادعلی تاتار افزود: مینی بوس ساعت هفت صبح حین انتقال کارگران به محل شرکت در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون شد و تعدادی از کارگرانی که داخل آن بودند، مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: بلافاصله مصدومان توسط دستگاه‌های امدادی به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

فرماندار قصرشیرین گفت: این حادثه هیچ مورد فوتی تاکنون نداشته و از مجموع مصدومان نیز ۱۳ نفر در محل بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) تحت درمان و مداوا قرار گرفته و سه مصدوم نیز به دلیل شکستگی شدید به مرکز درمانی در کرمانشاه اعزام شده‌اند.

کد خبر 506794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.