بهره‌برداری از ۴ ورودی جدید ایستگاه‌ مترو تهران در ۲ ماه آینده

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در صورت تزریق به موقع منابع مالی و با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی برخی ورودی‌های در دست احداث ایستگاه‌های مترو، امکان بهره‌برداری از ۴ ورودی جدید تا پایان شهریور ماه امسال وجود خواهد داشت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت مترو، علی امام اظهار کرد: به موازات پیگیری برنامه‌های مربوط به افتتاح ایستگاه‌های شهید رضایی در خط ۶ و توحید در خط ۷، تلاش مستمری صورت گرفته تا ۴ ورودی جدید نیز در ایستگاه‌های برج میلاد، مهدیه، مولوی و رودکی آماده استفاده شهروندان شود.

وی افزود: البته انجام به موقع این تعهدات در صورتی میسر خواهد شد که منابع مالی مورد نیاز که عمدتاً جهت تأمین پله‌برقی‌ها و آسانسورها لازم است، در اسرع وقت تزریق شود تا بتوان در موعد مقرر شاهد گشایش ورودی‌های مورد اشاره باشیم.

امام تصریح کرد: ورودی شرقی ایستگاه برج میلاد در ضلع شرقی بلوار آرش و جنب دانشگاه علوم پزشکی، ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه به عنوان ورودی مستقل خط ۷ در ضلع شمال غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و حضرت ولیعصر (عج)، ورودی شمالی ایستگاه مولوی در ضلع شرقی چهارراه مولوی و جنب بیمارستان‌های اکبرآبادی و اشرفی اصفهانی، ورودی شرقی ایستگاه رودکی در باند شمالی - شرقی بزرگراه شهید نواب صفوی و تقاطع پل امام خمینی (ره) واقع شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: با افتتاح این ۴ ورودی جدید، شمار ورودی‌های ساخته شده مربوط به ایستگاه‌های بهره‌برداری شده قبلی در دوره کنونی مدیریت شهری به ۱۶ ورودی خواهد رسید.

کد خبر 506779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.