کودک شیرین سویی برگزیده ششمین المپیاد بین‌المللی هنر کودک ایالت واشنگتن

شهردار شیرین سو در پیامی افتخار آفرینی «حسنا اسکندری» کودک اهل شیرین سو در ششمین المپیاد بین المللی هنر کودک ایالت واشنگتن در کشور آمریکا را به خانواده وی و اهالی فرهنگ دوست شیرین سو تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی موسوی در اینستاگرام خود نوشت:

متن پیام به شرح ذیل است:

«اشتغال به کار هنر ذکر ثنای حضرت حق است و زهی ذکر که از زبان بگذرد و به دست آید و گوشه‌ای از جمال مذکور را بر پرده‌ای نقش کند و یا در پرده‌ای بنوازد و چشم‌ها و گوش‌ها را از فراموشی به ذکر آورد.

شهر شیرین سو از ظرفیت‌های کم نظیری در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است و گواه آن مدال‌های رنگارنگ هنرمندان خوش ذوق اهل شیرین سو در عرصه‌های مختلف هنری در سطح ملی و بین المللی است

اینجانب افتخار آفرینی فرزند دلبند شهرمان سرکار خانم «حسنا اسکندری» و کسب دیپلم افتخار از ششمین المپیاد بین المللی هنر کودک در ایالت واشنگتن کشور آمریکا به مربیگری سرکار خانم «ستاره طاقتی احسن» را خدمت خانواده محترم ایشان، مربیان زحمت کش و جامعه هنری شیرین سو تبریک عرض کرده و موفقیت‌های روزافزون وی و همه کودکان سرزمینم را از خداوند قادر و متعال مسئلت می‌کنم.

امید است با برنامه ریزی هدفمند و منسجم نهادهای ذیربط شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه استعدادهای کودکان عزیز میهن اسلامی باشیم.»

کودک شیرین سویی برگزیده ششمین المپیاد بین‌المللی هنر کودک ایالت واشنگتن

کد خبر 506723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.