بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانسته به سمت سقف کانال خود حرکت کند و در محدوده ۳۴ هزار دلار نوسان کند، کمی باید منتظر ماند تا الگوی اصلاحی تأیید شود، در این نقطه به هیچ عنوان پیشنهاد ورود داده نمی‌شود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۲۱ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین

۳۴ هزار و ۳۰۴ دلار
اتریوم

دو هزار و ۱۴۹ دلار

بایننس کوین

۳۲۹ دلار و ۴۸ سنت

کاردانو

یک دلار و ۳۶ سنت

دوج کوین

۲۱ سنت

ریپل

۶۴ سنت

یونی سواپ

۲۱ دلار و ۶۱ سنت

پولکادات

۱۵ دلار و ۵۶ سنت

بیت کوین کش

۵۰۴ دلار و ۵۴ سنت

  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

نگاهی به بیت کوین در تایم فریم یک ساعته نشان می‌دهد، این رمز ارز توانسته به سمت سقف کانال خود حرکت کند و در محدوده ۳۴ هزار دلار نوسان کند. در تایم فریم یک ساعته واگرایی منفی در سقف اندیکاتور مکدی مشهود است، این موضوع می‌تواند منجر به اصلاح قیمت بیت کوین تا محدوده ۳۱ هزار دلار شود، البته کمی باید منتظر ماند تا الگوی اصلاحی تأیید شود، در این نقطه به هیچ عنوان پیشنهاد ورود داده نمی‌شود.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر می‌باشد، مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

سرمایه‌گذاری سناتور آمریکایی در صندوق بیت کوین و اتریوم گری اسکیل

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پاتریک تومی، نماینده مجلس سنای آمریکا، دو سرمایه‌گذاری خود در ارزهای دیجیتال را به ارزش بین هزار تا ۱۵ هزار اعلام کرده است. نماینده ایالت پنسیلوانیا این سرمایه را برای خرید سهام صندوق‌های بیت کوین و اتریوم گری اسکیل هزینه کرده است. گفتنی است ارزش سرمایه وی به دلیل افت بهای این دو صندوق کاهش یافته است. او همچنین نسبت به قوانین پیشنهادی برای حوزه ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کرد و در نامه‌ای به جنت یلن، وزیر خزانه‌داری خواهان انجام اصلاحات اساسی در این مقررات شد.

کشف بزرگترین واحد استخراج غیرقانونی در اوکراین

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

مأموران اداره امنیت اوکراین بزرگترین واحد استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال را در شهر وینیت‌سیا واقع در غرب این کشور کشف کرده‌اند. مأموران در این عملیات تقریباً ۵۰۰۰ دستگاه ماینر از جمله ۳۸۰۰ کنسول بازی را مصادره کردند. برآوردهای اولیه حاکی از آن است که برق‌دزدی این واحد بین ۱۸۳ تا ۲۵۶ هزار دلار خسارت به بار آورده است. نیروهای اوکراینی پیش از این هم یک واحد غیرمجاز دارای ۱۵۰ دستگاه ماینر را در شهر چرنیف اوبلاست کشف کرده بودند.

هشدار تایلند درباره استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه‌ها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بانک مرکزی تایلند با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعداد شرکت‌هایی که پذیرش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم را در دستور کار خود قرار داده‌اند، افزایش یافته است. این بانک مخالفت خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت اعلام کرد. در بیانیه بانک آمده است استفاده این چنینی از ارزهای دیجیتال ریسک‌هایی همانند «نوسان قیمت، دزدی سایبری و پول‌شویی» را برای خریداران و فروشندگان به همراه دارد. بورس تایلند اخیراً صرافی‌های مجاز این کشور را از ارائه خدمات مرتبط با میم کوین‌ها، توکن‌های هواداری و توکن‌های غیر مثلی منع کرده است.

احتمال محکومیت به ۵۰ سال زندان برای فردی که با وام‌های حمایتی دولت آمریکا ارز دیجیتال خریده بود

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

وزارت دادگستری ایالات متحده یک شهروند کالیفرنیایی که با استفاده از وام‌های حمایتی فدرال PPP، دست به خرید ارز دیجیتال زده را به ۹ فقره کلاهبرداری شبکه‌ای و بانکی متهم کرده است. طبق اتهامات وارد شده، این مرد ممکن است به ۵۰ سال حبس محکوم شود. لبینتز تران، با استفاده از مدارک جعلی ۳۰ وام حمایتی فدرال به نمایندگی از افراد و شرکت‌های مختلف دریافت کرده است. مبلغ این وام‌ها ۳.۶ میلیون دلار بوده که او بیشتر این پول را به ارز دیجیتال تبدیل کرده است. به گزارش مرکوری نیوز، آقای تران بخشی از وجوه دریافتی را هم در حساب‌های بانکی شخصی خود منتقل کرده و یک خودرو تسلا ۱۰۰ هزار دلاری هم خریده است.

پلیس آلمان ساتوشی ناکاموتو خود خوانده را دستگیر کرد

به گزارش بیلد، یورگ مولت، کارآفرین آلمانی که ادعا می‌کرد بیت کوین را اختراع کرده توسط پلیس باواریا به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد. آقای مولت مالک و بنیان‌گذار وب سایت مکتب ساتوشی Satoshi School است. این کارآفرین ۴۸ ساله به همراه یک زن ۵۴ ساله، دقایقی پیش از سوار شدن به هواپیما و فرار به آمریکای جنوبی، توسط پلیس آلمان دستگیر شده است و پس از آن نیز آپارتمان شخصی او در کارلسروهه نیز مورد تفتیش پلیس قرار گرفت. گفته می‌شود که مولت در جریان پروژه Bitcoin Pension، از ۵۰ نفر کلاهبرداری کرده و ۱.۸ میلیون یورو از دارایی آنان را به سرقت برده است. در سال ۲۰۲۰ این پروژه تعطیل شد و بسیاری از سرمایه‌گذاران شروع به طرح شکایاتی علیه ساتوشی ناکاموتو خود خوانده کردند و در طی تحقیقات قضائی مشخص شد که او هرگز قصد سرمایه‌گذاری در بیت کوین را نداشته است.

جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا درباره خطرات ارزهای دیجیتال هشدار داد

پارلمان جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا ECOWAS، به جمع نهادهای آفریقایی پیوست که درباره استفاده از ارزهای دیجیتال هشدار داده‌اند. این نهاد می‌گوید که دارایی‌های دیجیتال، بیش از حد بی‌ثبات و پر نوسان هستند و از همین رو استفاده از آن‌ها در آفریقا می‌تواند خطرناک باشد. جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا بر این باور است که ارزهای دیجیتال به دلیل ماهیت ناپایداری که دارند، نمی‌توانند تحت عنوان پول نقد الکترونیکی دسته بندی شوند. کمیته‌ای که از سوی این نهاد مسئول بررسی ارزهای دیجیتال شده است، در پایان به کاربران ارزهای دیجیتال درباره خطراتی مانند برگشت ناپذیری تراکنش‌ها، خطر سرقت و تجمع عظیم دارایی‌های دیجیتال در دستان نهنگ‌ها هشدار داده است.

اوکراینی‌ها خواهان تسهیل معامله دارایی‌های دیجیتال به کمک ارز دیجیتال بانک مرکزی هستند

بانک ملی اوکراین نتایج نظرسنجی که با هدف تعیین تقاضای بالقوه ارز دیجیتال بانک مرکزی انجام شده را منتشر کرده است. این نظرسنجی شامل ۳۰ سوال بوده و برای ۱۰۰ کارشناس مالی در حوزه‌های مختلف ارسال شده است. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که کارشناسان اوکراینی خواهان استفاده از یک طراحی بلاک‌چینی برای گریونا دیجیتال e-hryvnia هستند که تراکنش‌های همتا به همتا P۲P را نیز پشتیبانی کند. پاسخ دهندگان به این نظرسنجی همچنین ابراز امیدواری کرده‌اند که ارز دیجیتال بانک مرکزی در بخش پرداخت‌های غیرنقدی خرد با بیش‌ترین استقبال روبرو خواهد شد. شرکت کنندگان گفته‌اند که خواهان تسهیل تراکنش‌های پرداخت مرتبط به دارایی مجازی و دیجیتال به کمک ارز دیجیتال بانک مرکزی هستند.

توزیع بیش از ۴۰ میلیون دلار یوآن دیجیتال بین شهروندان در چین

مقام‌های دولت چین با سرعت هر چه بیشتر در حال پیشبرد پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی هستند و بیش از ۴۱.۵ میلیون دلار یوآن دیجیتال را در پاکت‌های سرخ رنگ میان شهروندان چینی توزیع کرده‌اند. تلاش‌های دولت برای گسترش این پروژه در حال حاضر معطوف به پنج شهر بزرگ پکن، شانگهای، شنزن، سوژو و چنگدو است. پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی چین در سال ۲۰۱۴ کلید خورده و هم‌اکنون هفتمین سال توسعه آن است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 506692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.