۱۴ مرداد از شهرداری کرمان خداحافظی می‌کنم

شهردار کرمان گفت: با وجود اینکه از اول مردادماه باید کار خود را در جایگاه دیگری در بخش خصوصی آغاز کنم، اما بنا به درخواست اعضای شورا، نهایتاً تا ۱۴ مردادماه، مسئولیت خود را در شهرداری کرمان ادامه می‌دهم.

به گزارش ایمنا، سیدمهران عالم زاده در خصوص استعفایش از شهرداری اظهار کرد: قبل از انتخابات شوراها، قصد استعفا داشتم و اینکه قبل از پایان دوره، استعفای خود را مطرح کردم، به‌دلیل جلوگیری از این شائبه بود که قصد ماندن در شهرداری را دارم؛ ضمن اینکه به این ترتیب فرایند تغییر مدیریت تسریع می‌شود و اعضای منتخب شورای ششم، زودتر می‌توانند برای انتخاب سرپرست و شهردار جدید اقدام کنند تا امور شهر عقب نماند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه از اول مردادماه باید کار خود را در جایگاه دیگری در بخش خصوصی آغاز کنم، اما بنا به درخواست اعضای شورا نهایتاً تا ۱۴ مردادماه، مسئولیت خود را در شهرداری ادامه می‌دهم.

شهردار کرمان با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهر گفت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی در شرف‌آباد آغاز شده است.

عالم زاده با اشاره به آزادسازی یک‌ونیم کیلومتر از مسیر پروژه بزرگراه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، از سه‌راه عطا احمدی تا بلوار طاهرآباد، اظهار کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان با جدیت در حال فعالیت در راستای آماده‌سازی این مسیر است و آسفالت این قسمت از فردا آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: آزادسازی لوپ پل «ایثار» بر اساس خواسته‌های مکرر شهروندان و تأکید شورا در حال تملک و انجام است و تلاش داریم در همین دوره به پایان برسد.

وی با بیان اینکه در مواجهه با مسائل شهروندان گاهی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شویم که حل آن‌ها نیاز به چاره‌اندیشی ویژه‌ای دارد، افزود: راه‌حل برخی مسائل صفر و یک نیست و لازم است با راهکارهای میانه آن‌ها را حل کرد؛ به‌گونه‌ای که نه قانون زیر پا گذاشته و نه حق شهروندان ضایع شود.

شهردار کرمان در بخش دیگری از سخنانش به تشریح آخرین وضعیت آرامستان جدید کرمان پرداخت و گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان فعلی و ضرورت آغاز هرچه سریع‌تر تدفین در آرامستان جدید، امیدواریم آرامستان بهشت کریمان طبق تأکید استاندار در هفته جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه چند هفته از آماده‌سازی آرامستان جهت بهره‌برداری می‌گذرد، اظهار کرد: فرایند واگذاری زمین توسط اداره‌کل راه و شهرسازی به ارتش زمان‌بر شده و این مسئله، بهره‌برداری از آرامستان را دچار وقفه کرده است.

عالم زاده ادامه داد: هزینه‌های فراوانی در راستای آماده‌سازی آرامستان جدید صرف شده و تلاش فراوانی توسط مجموعه شهرداری در این راستا صورت گرفته که امیدواریم با بهره‌برداری از آرامستان جدید، دغدغه‌های موجود شهر کرمان در زمینه دفن اموات برطرف شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 506667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.