پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی خبر از پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و اهدای ۷۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند ایشان توسط ستاد اجرایی فرمان امام داد.

به گزارش ایمنا، سعید سلیمانی در این خصوص، اظهار کرد: بنیاد احسان با تخصیص بودجه‌ای از محل منابع ستاد اجرایی فرمان امام به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال اقدام به آزادی ۱۲۰۲ زندانی در ۲۷ استان کشور کرده است.

وی در خصوص حمایت از خانواده‌های این زندانیان گفت: در ادامه‌ی توزیع بسته‌های معیشتی در بین اقشار آسیب دیده که از ابتدای بحران کرونا در کشور توسط بنیاد احسان انجام شده و همچنین کمک به خانواده‌های زندانیان تاکنون ۷۰ هزار سبد کالا بین این خانواده‌ها و در ۲۷ استان کشور توزیع شده است که به ترتیب استان‌های تهران، خراسان رضوی و فارس بیشترین میزان دریافت سبد کالا را داشته‌اند.

مدیر عامل بنیاد احسان در خصوص تفاهم‌نامه امضا شده با سازمان زندان‌ها، افزود: در سال گذشته و در ادامه‌ی اقدامات حمایتی بنیاد احسان تفاهم‌نامه‌ای با سازمان زندان‌ها به امضا که طی آن تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تخصیص یافته است.

بنیاد احسان در سال جاری مرحله پنجم و ششم رزمایش همدلی و احسان را با موضوع توزیع بسته‌های معیشتی و محوریت اقشار آسیب دیده از کرونا برگزار کرده است. در هر مرحله از رزمایش‌های همدلی و احسان یک میلیون بسته‌ی معیشتی در بین اقشار کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

گفتنی است که پیش از این آئین امضای تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، با حضور علی عسگری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام و محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در محل ستاد اجرایی برگزار شده بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 506662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.