ماجرای اخراج یک دانشمند هسته‌ای در تلویزیون

تهیه‌کننده "وضعیت زرد" گفت: خط قصه شش کاراکتر محوری دارد که هرکدام داستان و رگه‌هایی دارند. یکی از شخصیت‌های اصلی طراح سانتریفیوژ است که از سازمان انرژی اتمی اخراج شده؛ اخراج این دانشمند هسته‌ای پیرنگی دارد که تا انتهای کار، مخاطب را با خود می‌کشاند.

به گزارش ایمنا، سریال "وضعیت زرد" قصه‌ای درباره طراح سانتریفیوژها است. داستانی که در وهله اول همه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. "وضعیت زرد" به کارگردانی مجید رستگار این روزها در حال مراحل پس از تولید است تا برای نمایش از تلویزیون آماده شود. زین‌العابدین تقی‌پور، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا، محمد مهدی رضایی، مهران رجبی، بهار داورزنی، کریم قربانی، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، مجید شهریاری و سوسن پرور از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

در معرفی این اثر آمده است: «سعید: فکر کنم منو اشتباه گرفتید … من سعید کاظمی، یکی از طراحان سانتریفیوژهای نسل جدید هستم!»

تهیه کننده این سریال گفت: "وضعیت زرد" در قالب سیتکام ساخته شده است. به این معنا که جزو کارهای طنزی هستیم که با دکور محدود و شخصیت‌محور تولید شده است. هر قسمت ۳۰ دقیقه و فصل اول آن ۱۳ قسمتی است. چرا که سریال ظرفیت آن را دارد که تا فصول بیشتری پیش برود.

بامروت نژاد درباره زمان پخش این سریال، گفت: در حال رایزنی هستیم که در یکی از شبکه‌های پربیننده که سریال طنز پخش می‌کند، این مجموعه را به آنتن برسانیم و همچنین در تلاشیم که این اتفاق تا قبل از محرم و صفر رخ دهد.

وی در خصوص خط داستانی سریال که رگه‌های سیاسی دارد، توضیح داد: خط قصه شش کاراکتر محوری دارد که هرکدام داستان و رگه‌هایی دارند. یکی از شخصیت‌های اصلی طراح سانتریفیوژ است که از سازمان انرژی اتمی اخراج شده؛ اخراج این دانشمند هسته‌ای پیرنگی دارد که تا انتهای کار، مخاطب را با خود می‌کشاند. البته موضوعات اجتماعی، اقتصادی و مجازی هم حولِ محور این سریال وجود دارد.

منبع: تسنیم

کد خبر 506650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.