کسب درآمد فنلاندی‌ها با دوچرخه‌سواری

شهرداری هلسینکی از دوچرخه‌سواران دعوت کرد تا ضمن انجام فعالیت دوچرخه‌سواری، با گوشی هوشمند داده‌های مربوط به شرایط خیابان را جمع‌آوری کرده و درآمد کسب کنند به طور متوسط، شرکت‌کنندگان در این طرح می‌توانند در هر کیلومتر دو یورو درآمد داشته باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از روز گذشته، دوچرخه‌سواران در هلسینکی می‌توانند ضمن انجام فعالیت محبوب دوچرخه‌سواری درآمد کسب کرده و به شهرداری در بازسازی خیابان‌های آسیب دیده کمک کنند. این خبر در ۲۸ ژوئن هنگامی اعلام شد که از همه ساکنان شهر هلسینکی دعوت شد تا در یک رقابت برای ارزیابی ۳۰۰ کیلومتر از مسیرهای دوچرخه‌سواری پایتخت شرکت کنند.

در یک اعلامیه مطبوعاتی، شهرداری هلسینکی گزارش داد هر کسی که دوچرخه و تلفن هوشمند در اختیار دارد می‌تواند در این طرح شرکت کند. برای شرکت، باید اپلیکیشن رایگان Crowdchupa را نصب کرده و گوشی خود را به دوچرخه وصل کرد سپس گوشی هوشمند با این نرم افزار از خیابان‌ها فیلم تهیه کرده و از هوش مصنوعی برای شناسایی آسیب‌هایی که باید ترمیم شوند استفاده خواهد شد.

فنلاندی ها چگونه با دوچرخه سواری کسب درآمد می‌کنند؟

برای جذاب‌تر کردن این پروژه، برنامه Crowdchupa به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد تا درآمد کسب کنند. این برنامه اشیای مختلف مانند گیلاس، سکه و توت‌فرنگی را در خیابان نشان می‌دهد که دوچرخه‌سواران برای جمع‌آوری آن‌ها و کسب درآمد باید از بالای این اشیای مجازی عبور کنند؛ سکه ۰.۵، زغال اخته ۰.۲۵، گیلاس ۰.۵، لیمو ۱.۰۰ و توت‌فرنگی ۲.۰۰ یورو در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت Crowdchupa Toni Paju اظهار کرد که کاربران می‌توانند برای هر کیلومتر دوچرخه‌سواری تقریباً دو یورو درآمد کسب کنند.

آنتی تاکونن، مدیر پروژه تعمیر و نگهداری خیابان هلسینکی در مورد این تجربه خاطرنشان کرد که قبلاً از دستگاه‌های جداگانه‌ای برای جمع‌آوری داده‌ها در مسیرهای عابر پیاده و دوچرخه استفاده می‌شد. اکنون داده‌ها را می‌توان با کمک دوچرخه‌سواران هلسینکی، که نه تنها از نظر جسمی از مزایای این ورزش بهره‌مند می‌شوند بلکه جوایز پولی نیز دریافت می‌کنند، به راحتی ثبت کرد. لازم ذکر است که از برنامه Crowdchupa همچنین برای نقشه‌برداری از شرایط خیابان در شهرهای فنلاند تامپره، واسا، کووپیو، ویهتی و پائیمیو استفاده خواهد شد.

فنلاندی ها چگونه با دوچرخه سواری کسب درآمد می‌کنند؟

کد خبر 506542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.