اکبر رحمتی مهمان «دست در دست» می‌شود

اکبر رحمتی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون یکشنبه بیستم تیرماه مهمان برنامه شبانه «دست در دست» می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «دست در دست» در این قسمت از برنامه خود میزبان اکبر رحمتی از بازیگران پرکار و فعال دهه ۶۰ و ۷۰ تئاتر، سینما و تلویزیون می‌شود و به مناسبت روز ازدواج با او درباره زندگی حرفه ای و شخصی گفتگو می‌کند.

اکبر رحمتی که سال‌هاست با ایفای نقشِ شخصیت‌های مختلف در مدیوم سینما، تلویزیون و عرصه تئاتر در خاطر مردم مانده در آثار سینمایی مانند خروج، شیفت شب، ایران برگر، شهر زیبا و … همچنین مجموعه‌های تلویزیونی زیرخاکی ۲، بر سر دوراهی، پدر، گمشدگان، کلاه پهلوی، در چشم باد، مش خیرالله صندوقچه اسرار، محله بهداشت و… به بازی پرداخته است. فعالیت اکبر رحمتی در صحنه تئاتر نیز حضوری پررنگ و فراگیر بوده است.

گفتنی است «دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 506536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.