۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
ایربادز نوکیا BH-805 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایربادز نوکیا BH-805 با قابلیت حذف نویز فعال به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایربادز BH-805 اولین ایربادز شرکت نوکیا است که به فناوری حذف نویز فعال مجهز است و قادر است صدای محیط را تا ۲۵ دسی بل فعال یا لغو کند علاوه بر این محصول ذکر شده از حالت Ambient پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که به صدای محیط اطراف گوش دهند.

ایربادز نوکیا BH-805 هم اکنون با قیمت ۱۱۸ دلار در بعضی کشورها مانند اتریش، سوئیس و آلمان در دسترس است. هر کدام از گوشی‌های این مدل ایربادز دارای باتری ۴۵ میلی آمپر ساعتی است و ظرفیت باتری کیس شارژ آن نیز ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این ایربادز می‌تواند بدون استفاده از کیس شارژ در حالت پخش موسیقی تا پنج ساعت دوام بیاورد البته به همراه کیس شارژ تا ۲۰ ساعت نیز شارژدهی خواهد داشت. شرکت سازنده اعلام کرده است زمانی که فناوری حذف نویز (ANC) فعال باشد شارژدهی باتری کمتر خواهد بود.

کیس شارژ این ایربادز دارای درگاه Type-C است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌مندی از بلوتوث پنج و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت اشاره کرد. ایربادز نوکیا BH-805 در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد. در جعبه این محصول نیز مواردی مانند کیس شارژ، دفترچه راهنما، کابل شارژ از نوع Type-C و سری گوشی ایربادز در سه سایز وجود دارد.

کد خبر 506493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.