اعمال قانون حدود ۷۰۰ خودرو متخلف در اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در هفته گذشته حدود چهار هزار و ۳۶۰ تذکر لسانی به رانندگان داده شد و حدود سه هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو به مسیر مبدا بازگشت داده شدند و حدود ۶۸۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی اصفهان در موج پنجم، اظهار کرد: ورود از استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر به استان اصفهان ممنوع است و به طور کلی در شرایط قرمز ورود و خروج در شهرها و دیگر استان‌ها ممنوع است و شامل جریمه می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات ستاد کرونا، ادامه داد: با قرمز شدن وضعیت شهر اصفهان، خروج پلاک‌های بومی از آن و ورود پلاک‌های غیربومی شهرهای قرمز به دیگر شهرهای استان اصفهان ممنوع است و افراد باید از سفر رفتن پرهیز کرده و در شرایط فعلی برای کنترل شیوع بیماری محدودیت‌های تردد را رعایت کنند، افراد متخلف هم اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که در سه منطقه برای کنترل ورود به استان، ایستگاه ایست بازرسی برقرار شده است، افزود: ایستگاه‌های ایست بازرسی در سه منطقه ورودی به اصفهان از استان یزد، ورودی از سمت نائین مقابل پلیس راه و ورودی از استان فارس ایست بازرسی شهید امامی فعال است و این تعداد ایستگاه در حال حاضر کافی است اما ممکن است بر اساس مصوبات ستاد کرونا با توجه به شرایط استان ایست بازرسی‌های بیشتری فعال شود.

۳۶۰ تذکر لسانی به خودروهای متخلف در هفته گذشته

وی با اشاره به آمار جرایم ثبت شده و اعمال قانون خودروهای متخلف در هفته گذشته، تصریح کرد: حدود چهار هزار و ۳۶۰ تذکر شفاهی به رانندگان داده شده و حدود سه هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو به مسیر مبدا بازگشت داده شد و ۶۸۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند همچنین جریمه یک میلیون تومانی در شهرهای قرمز اعمال می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: گشت‌های پلیس در تمام محورها و جاده‌های استان اصفهان مستقر هستند و این گشت‌ها رفتار رانندگان را زیر نظر دارند و متخلفان را اعمال قانون می‌کنند، تردد خودروها از طریق سامانه هوشمند رصد شده و در صورت ورود پلاک‌های غیربومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان اعمال قانون می‌شوند.

کد خبر 506491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.