آمادگی شهرداری حمیدیا برای رفع مشکل اتباع غیرمجاز و ضایعاتی‌ها

شهردار حمیدیا از اعلام آمادگی شهرداری حمیدیا برای همکاری با ارگان‌های مختلف به منظور رفع مشکلات مربوط به اتباع غیر مجاز، حاشینه نشینی و ضایعاتی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر شاکری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«اعلام آمادگی شهرداری حمیدیا برای همکاری با ارگان‌های مختلف به منظور حل مشکلات مربوط به اتباع غیرمجاز، حاشیه‌نشینی و ضایعاتی‌ها

در نشست بررسی مشکلات شهر حمیدیا که با حضور محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی و محلی و جمعی از اهالی شهر برگزار شد یکی از دغدغه‌های اهالی شهر حمیدیا، وجود اتباع خارجی غیرمجاز در شهر مطرح شد. در این راستا لازم است جهت ساماندهی وضعیت اتباع ساکن شهر حمیدیا در چارچوب قانون، بین دستگاه‌های مسئول این حوزه هم افزایی صورت بگیرد تا دغدغه‌ها و مسائل موجود در این زمینه مرتفع شود.

حاشیه نشینی یکی از معضلات بزرگ شهرها است. متأسفانه در منطقه مجاور شهر حمیدیا، اراضی حدفاصل روستای سیدمیرزا و این شهر، شاهد شکل گیری و گسترش پدیده حاشیه نشینی هستیم که این موضوع خطرات و آسیب‌های امنیتی و سلامتی را به دنبال خواهد داشت لذا انتظار می‌رود سازمان‌های مرتبط به این مهم ورود کنند.

یکی از مشکلات بزرگ این شهر رشد روز افزون تعداد ضایعاتی‌ها است. گسترش تعداد ضایعاتی‌ها در شهر علاوه بر این که چهره شهر را نازیبا می‌کند امنیت و بهداشت شهر را به مخاطره می‌اندازد لذا به زودی با همکاری دادستانی عملیات جمع آوری ضایعاتی‌های حاشیه شهر آغاز می‌شود.

بر اساس پیش بینی انجام شده ضایعاتی‌های شهر حمیدیا تا پایان تیرماه جاری جمع آوری خواهند شد و این افراد می‌توانند فعالیت خود را در شهرک ضایعات یزد ادامه دهند.

با جدیت در برابر ساخت و سازهای غیرمجاز شهر ایستادگی خواهد شد با همکاری کمیسیون ۱۰۰ و با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، نظارت بر روند ساخت و سازهای شهر تشدید شده و با متخلفان برخورد می‌شود.»

آمادگی شهرداری حمیدیا برای رفع مشکل اتباع غیر مجاز و ضایعاتی‌ها

آمادگی شهرداری حمیدیا برای رفع مشکل اتباع غیر مجاز و ضایعاتی‌ها

کد خبر 506480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.