ارتقای خدمات در حاشیه شهر کرمانشاه باید در اولویت باشد

عضو منتخب شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در حاشیه شهر عدالت حاکم نیست و باید به نحو مطلوب‌تری به این مناطق خدمات‌رسانی شود.

سالار احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رسیدگی به مسائل حاشیه شهر و شهرهای الحاق شده به کرمانشاه اولویت دوره ششم شورای اسلامی شهر کرمانشاه است زیرا در حاشیه شهر عدالت حاکم نیست و خدمات‌رسانی به این مناطق باید به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

وی با بیان این که بیش از ۱۵.۵ کیلومتر مسیر آب از دل بافت فرسوده و بافت مرکزی می‌گذرد و رسیدگی به آن نسبت به سایر پروژه‌ها اولویت دارد، افزود: توسعه زیر ساخت‌های شهر به ویژه در حوزه ترافیکی با احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، تکمیل پروژه‌های ناتمام، گسترش فضای سبز و توجه به بافت فرسوده با اولویت‌های دیگر مدیریت شهری در چهار سال آینده باشد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان این که ورود به فعالیت‌های میدانی یکی از نقاط قوت و نبود انسجام و وحدت میان شورای شهر و شهرداری یکی از نقاط ضعف دوره پنجم بود، تصریح کرد: یکپارچگی در دوره پنجم مدیریت شهری نبود، قانون گریزی و نادیده گرفتن جایگاه شورا توسط شهرداری یکی از معضلاتی بود که دوره پنجم با آن رو برو بود و باعث شد مردم نسبت به کارآیی شورای شهر دلسرد شوند.

وی افزود: استفاده و بهره‌مندی از رفاهیات شهری، وحدت رویه میان اعضای شورا و شهردار و رسیدن به نقطه مطلوب مهم‌ترین دغدغه مردم است.

پروژه‌ها، نیمه‌کاره افتتاح می‌شود

احمد زاده با بیان این که روزهای بی‌هدف زیادی را در شهرداری شاهد بودیم، تصریح کرد: رفتار شهردار با اعضای شورا باعث گله‌مندی شده است زیرا شهردار کرمانشاه شأن شورا را حفظ نکرده و باعث از میان رفتن همبستگی و همدلی شد و فعالیت‌ها بدون هم افزایی به صورت جزیره‌ای در مدیریت شهری انجام می‌شد.

وی افزود: طرح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و تقاطع میدان سپاه به همراه پارک بانوان در سال ۹۵ مصوب شد اما سرانجام رسیدن آن تا کنون ادامه دارد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: پارک بانوان که افتتاح شد اما همچنان قابل استفاده نیست و نیمی از کار باقی مانده است به دلیل این که در انتهای دوره پنجم شورا است تنها پروژه‌ها را افتتاح می‌کنند که به نام دوره پنجم ثبت شود که این رویه مورد انتقاد جدی است.

وی افزود: زمانی که گفته می‌شود پروژه‌ای افتتاح شده یعنی در آن زمان و مکان بتوان از آن استفاده کرد اما پروژه پارک بانوان ناتمام است یا تقاطع شهید سلیمانی سه بار تا کنون افتتاح شده اما همچنان پروژه تمام نشده است

احمدزاده با تاکید بر این که بازی با شأن مردم کار درستی نیست زیرا مردم را نسبت به خدمات مدیریت شهری دلسرد می‌کند، خاطرنشان کرد: پارک شاهد حائل میان شمال و جنوب و غرب و شرق در مسیر باغ بستان است که شهردار در این مسیر یک رستوران افتتاح کرد که صاحب این رستوران تابلو پارک شاهد را برداشت و تابلو رستوران را نصب کرد که باعث شد شهروندان و پایگاه‌های مردم نهاد همگی با استانداری و فرمانداری کمتر از چند ساعت تابلوی رستوران را پایین بیاورند و تابلو پارک شاهد را نصب کنند زیرا این پارک بیش از یک قرن عمر دارد تابلو آن فقط بخاطر یک رستوران برداشته شده بود.

کد خبر 506428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.