هزینه ۲۴۰ میلیارد ریالی برای مرمت و ساماندهی چهار مکان تاریخی تبریز

شهردار تبریز گفت: در دوره اخیر مدیریت شهری، شهرداری نه تنها پروژه‌های مربوط به خود، بلکه بسیاری از پروژه‌های دستگاه‌های دولتی از جمله مرمت و ساماندهی چهار مکان تاریخی را نیز به صورت نیابتی اجرا کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با اشاره به مرمت و ساماندهی اماکن تاریخی شهر تبریز، اظهار کرد: پروژه‌هایی مثل مقبره‌الشعرا، ربع رشیدی، برج خلعت پوشان، میدان شهید بهشتی، مقبره دو کمال و بسیاری از پروژه‌های دیگر ارتباطی به شهرداری نداشت اما مدیریت شهری به لحاظ ضرورت و مطالبه و انتظار شهروندان، در این موضوع ورود و هزینه کرد.

او ادامه داد: مرمت و ساماندهی مقبره‌الشعرا، مقبره دو کمال، ربع رشیدی و برج خلعت پوشان تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال برای شهرداری تبریز هزینه داشته است.

شهردار تبریز عنوان کرد: به‌رغم بحران‌های اقتصادی، اعمال تحریم‌ها، شیوع کرونا و تمامی مشکلات و تنگناهایی که در این چهار سال تجربه کردیم، با درایت مدیریت شهری، دوره فعلی را با نهایت آرامش سپری کردیم و پروژه‌های متعدد نیز اجرا و به صورت مستمر افتتاح شد.

او افزود: توجه به آثار تاریخی و اماکن قدیمی شهر تبریز و هزینه کرد در این اماکن، اگرچه در وظیفه ذاتی و جزو مسئولیت‌های شهرداری تبریز نبوده اما ما سعی کردیم که انتظار و مطالبه شهروندان را لحاظ و فعالانه ورود کنیم.

کد خبر 506323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.