نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز اعلام می‌شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز (شنبه) اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، سید کامل تقوی نژاد اظهار کرد: آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۴ بهمن با رقابت بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب برای جذب و بکارگیری نزدیک به ۴۰ هزار نیروی انسانی جدید برگزار شد.

وی ادامه داد: نتایج اولیه شامل لیست معرفی افراد جهت راستی آزمایی و بررسی مدارک در تاریخ ۲۳ اسفند اعلام شد که در این مرحله داوطلبان واجد شرایط بر اساس سهمیه‌های قانونی و نمره‌های کسب شده به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

تقوی نژاد افزود: روال بررسی مدارک و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده این افراد، از جمله بومی بودن، بررسی سهمیه‌های ایثارگری، شرایط سنی و تحصیلی داوطلبان معرفی شده و امتیاز ویژه کرونا مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، با تشکیل جلسه‌های کمیته بررسی امتیاز کرونا و حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان‌ها، برگزاری مصاحبه و تست آمادگی جسمانی و دعوت از افراد جدید به اتمام رسید و اطلاعات صحیح داوطلبان در پرتال آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور ثبت شد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در پایان از تلاش و همکاری سازمان سنجش آموزش کشور قدردانی و تصریح کرد: اطلاعات و جزئیات نحوه تحویل مدارک، گزینش و تسریع در فرآیند آغاز به کار این افراد به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 506314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.