سرانه ورزشی شهر افزایش می‌یابد

شهردار اصفهان گفت: سال گذشته ٢٠ ورزشگاه در نقاط مختلف شهر، تجهیز، نوسازی و بهسازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت. این هفته هم ۵ ورزشگاه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان نوسازی شده و به شهروندان تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" سال گذشته ٢٠ ورزشگاه در نقاط مختلف شهر، تجهیز، نوسازی و بهسازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت. این هفته هم ۵ ورزشگاه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان نوسازی شده به شهروندان تقدیم می‌شود تا سرانه فضاهای ورزشی شهر در نقاط مختلف افزایش یابد و در تابستان زمینه بهره‌برداری از اوقات فراغت سالم و امکانات ورزشی، تفریحی برای کودکان، جوانان و نوجوانان فراهم شود.

طی چهار سال اخیر در نقاط مختلف شهر اصفهان، ١٠ ورزشگاه جدید به ویژه در مناطق کمتر برخوردار از جمله زینبیه احداث و افتتاح شد. "

سرانه ورزشی شهر افزایش می‌یابد

کد خبر 506281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چشم به راه IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    سلام، شهردار محترم منطقه ۶ اصفهان ما مثل مناطق دیگر احداث استخرنمی خواهیم ما استخر افتتاح شده داریم درانتهای سپهسالار ورزشگاه شهید لاوی اما درش ۵ سال است که بسته است، اگر نمی خواستید ازآن استفاده شود چرا ساخته شد؟ لطفا رسیدگی گردد این جزء مطالبات اولیه مردم آن منطقه می باشد.