تمرکز شهرداری اجرای پروژه‌ها در محلات کم برخوردار است

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: این دوره مدیریت شهری با توجه به تأکیدات ویژه شهردار و اعضای شورای شهر عدالت فضایی در مناطق مختلف شهر برقرار شده و منطقه هشت نیز از این موضوع مستثنی نبوده است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه هشت شهرداری اصفهان به عنوان پرجمعیت‌ترین منطقه شهر نسبت به سایر مناطق دارای شرایط متفاوت است؛ در این منطقه شهروندانی با قومیت‌های متنوع ساکن هستند که منجر به ایجاد طبقات مختلف از آنها شده و تنوع چشمگیری را در نوع و میزان انتظارهای آنها ایجاد کرده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این دوره مدیریت شهری با توجه به تأکیدات ویژه شهردار و اعضای شورای شهر عدالت فضایی در مناطق مختلف شهر برقرار شده و منطقه هشت شهرداری نیز از این موضوع مستثنی نبوده است.

وی با بیان اینکه در این دوره بسیاری از زیرساخت‌های منطقه که وضعیت نامناسبی داشت، ساماندهی شد، افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مدیریت شهری در این دوره در منطقه هشت اجرای موفقیت‌آمیز طرح میز خدمت، کاهش حضور فیزیکی ارباب رجوع در شهرداری و ارائه خدمات الکترونیکی به آنها است و به رغم اینکه انتظار می‌رفت اجرای این طرح در منطقه هشت به عنوان منطقه‌ای پر جمعیت با معضل رو به رو شود، اما با دشواری‌های بسیار زیادی که داشت اجرایی شد و دستاوردهای چشمگیری داشت.

کیهانی ادامه داد: طرح میز خدمت به هیچ عنوان منجر به کاهش آمار خدمت رسانی در این منطقه نشد چنانچه طبق آمارهای شهرسازی شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی منطقه که برای همه مدیران و مسئولان قابل رصد و پیگیری است، تعداد صدور پروانه ساختمانی در این منطقه سال گذشته نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.

وی با اشاره به بودجه‌ریزی مشارکتی برای اولین بار در شهرداری اصفهان، گفت: بودجه‌ریزی منطقه بر اساس عدالت فضایی انجام و سعی شده با توجه به نیاز محلات مختلف، امکانات را به نوعی پراکنده کنیم تا همه شهروندان از خدمات به طور مساوی بهره‌مند شوند.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تاکید کرد: انجام بعضی اقدامات از جمله احداث ایستگاه آتش نشانی، زمین‌های روباز ورزشی، احداث ورزشگاه رزمی در محله شمس آباد و احداث چهار بوستان و پارک محلی بیانگر آن است که تمرکز ما بر روی محله‌های کمتر برخوردار و محروم از امکانات است.

کد خبر 506274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.