تجهیز خودروهای آتش نشانی سرخ‌رود ‏

شهردار سرخ‌رود از تامین خودروهای جدید برای ناوگان آتش نشانی این شهر خبر داد.‏

محسن کبودفیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خودروی مزدا مجهز به ست امداد و نجات به عنوان خودروی پیشرو در سوانح به ناوگان واحد آتش نشانی شهرداری سرخ رود پیوست.

وی از هزینه‌کرد بالغ بر مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به منظور تقویت واحد آتش نشانی و کمک‌رسانی به شهروندان در مواقع اضطرار خبر داد و گفت: در روزهای آتی یک دستگاه خودروی سنگین ۲۶ تن نیز به ناوگان آتش نشانی اضافه خواهد شد پیش از این یک دستگاه باب کت نیز خریداری و به ناوگان موتوری افزوده شد.

شهردار سرخ‌رود گفت: در پی شرایط نامناسب آب شهری چون فشار پایین و قطعی پی در پی به علت فرسودگی شبکه آبرسانی و خط لوله شهری سرخ رود، شهرداری به یاری اداره آب و فاضلاب رفته و با بسیج امکانات از جمله نیروی انسانی و ماشین آلات در حوزه مهندسی و عمرانی اقدام به لوله گذاری جدید در کمربندی به منظور ایجاد رینگ خط لوله کرده است و  بنا بر اعلام اداره آب و فاضلاب شهری این خط لوله مشکل تزریق بیشتر آب شرب در سیستم فعلی را برطرف کرده و موجب افزایش فشار و حجم آب خواهد شد.

وی تصریح کرد: واحد خدمات شهری، آتش نشانی و فضای سبز شهرداری سرخ‌رود با بسیج ماشین آلات آبرسانی بخشی از آب مورد نیاز منازل را در شهر تأمین خواهند کرد.

کد خبر 506251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.