نحوه شروع مسابقات عاقلانه و شجاعانه بود/ تیم ملی در این هشت سال تغییرات کمی داشته است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: باید بازیکنان جدید و جوان به تیم ملی اضافه می‌شد، اما الان هم زمان مناسبی برای این کار نیست و باید در جام جهانی مقام خوبی به دست بیاورند زیرا آبروی ایران در میان است.

حمید بی غم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با حضور در تیم فوتسال مس سونگون، اظهار کرد: با توجه به این که خاطرات خوبی با مس داشتم بعد از جدایی افضل به من پیشنهاد داده شد تا به مس بروم. به دلیل این که با آنها کار کردم و با فضای باشگاه آشنا هستم، آمدم تا دوباره کار کنم و بهترین نتایج را بگیریم.

وی ادامه داد: دو سال قبل با گیتی پسند علیرغم تیم و بازی خوبی که داشتیم نتیجه نگرفتیم و شرایطی به وجود آمد که صلاح بر این بود استراحت داشته باشم، امسال با تمام توان آمدم که سال خوبی را رقم بزنم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان این که ۱۲ بازیکن داریم و دو جای خالی باقی مانده است، تصریح کرد: همه بازیکنان ملی تیم دارند و طی چند روزه آینده با بازیکنان مورد نظر وارد مذاکره خواهیم شد. شرایط تیم خوب است، یک اردو در ورزقان داشتیم و در حال حاضر هم در تبریز کار را ادامه می‌دهیم تا به مرور زمان به آمادگی برسیم.

بی غم پاسخ به این سئوال مبنی بر این که مربیگری در تیمی که چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده است سخت نیست؟ خاطرنشان کرد: شاید خیلی از مربیان این تیم را قبول نکنند زیرا چهار سال قهرمان لیگ برتر فوتسال شده و سطح توقع در مس بالا است، اما تجربه جدیدی می‌شود که امیدوارم شیرین باشد.

وی در خصوص شروع لیگ، گفت: لیگ از ۱۴ مرداد ماه آغاز خواهد شد، با توجه به این که تیم ملی باید برای جام جهانی اعزام شود چند هفته از لیگ برگزار می‌شود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند زیرا تیم ملی مسابقات تدارکاتی نداشته است. نحوه شروع مسابقات عاقلانه و شجاعانه بود که امیدواریم به نفع تیم ملی باشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به این که تیم ملی مسابقات دوستانه نداشت که مشکل بزرگی است، اظهار کرد: تیم ملی در این هشت سال تغییرات کمی داشته است و باید بازیکنان جدید و جوان به تیم ملی اضافه می‌شد، اما الان هم زمان مناسبی برای این کار نیست و باید در جام جهانی مقام خوبی به دست بیاورند زیرا آبروی ایران در میان است.

بی غم ادامه اضافه کرد: همه تیم‌های ورزشی تغییر و تحول دارند، یکی باید باشد که جوانگرایی کند و به افراد جدید فضا دهد ولی این کار انجام نشده و عقیده سرمربی تیم ملی این بوده با همان نفراتی که در جام جهانی سوم شده امسال هم ادامه دهد، امیدوارم بتوانند نتیجه بگیرند.

وی در رابطه با مشکلات فوتسال، اظهار کرد: رئیس کمیته فوتسال تغییر کرده و شخصی آمده که آشنایی زیادی با فوتسال ندارد، چرا این فرد با بزرگان فوتسال جلسه‌ای برگزار نمی‌کند تا نظر آنها را بپرسد و از نکات مفید بهره ببرد. چرا تیم ملی فوتسال ما که مقام سوم جام جهانی را به دست آورده است، تیم ملی امید ندارد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود: امیدوارم مهرداد سراجی حداقل یک جلسه با بزرگان فوتسال ایران بگذارد و تیم ملی امید را برای پشتوانه تیم ملی بزرگسالان تشکیل دهند. نتیجه‌گیری تیم ملی در جام جهانی مهم است زیرا امکان دارد نگرش جدیدی برای فوتسال ما ایجاد شود.

کد خبر 506241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.