افراد واکسینه شده در مدارس باید از ماسک استفاده کنند؟

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) اعلام کرده است که معلمان و دانش آموزان واکسینه شده می‌توانند بدون استفاده از ماسک در مدرسه حضور پیدا کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لازم است معلمان و دانش آموزان پیش از حضور در مدارس و مراکز آموزشی واکسن کرونا را دریافت کنند. مجوز استفاده از واکسن‌های کرونا برای افراد ۱۲ سال به بالا صادر شده است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) اعلام کرده است که معلمان و دانش‌آموزان واکسینه شده می‌توانند بدون نیاز به زدن ماسک در مدارس حضور داشته باشند.

با توجه به دستورالعمل‌های ارائه شده توسط CDC لازم است بین میزهای دانش‌آموزان، یک متر فاصله وجود داشته باشد، البته حفظ فاصله اجتماعی در میان افراد واکسینه شده نباید مانعی برای حضور افراد در مدارس در نظر گرفته شود. بزرگ‌ترین چالش این است که برخی دانش‌آموزان واجد شرایط دریافت واکسن نیستند به همین دلیل در مدارسی که برخی دانش آموزان واکسن را دریافت نکرده‌اند مدیران می‌توانند از همه افراد درخواست کنند ماسک بزنند.

برای نمونه، دانش آموزان در مدارس ایالات کالیفرنیا و ویرجینیا باید از ماسک استفاده کنند حتی اگر به صورت کامل واکسینه شده باشند اما مقامات دولتی در بعضی از ایالات مانند آریزونا، آیووا و تگزاس اعلام کرده‌اند که لازم نیست دانش‌آموزان در مدارس از ماسک استفاده کنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) اعلام کرده است که مدارس باید به سیستم تهویه هوا مجهز باشند، دانش آموزان نیز دستان خود را به صورت مرتب بشویند و در صورتی که احساس می‌کنند بیمار هستند در منزل بمانند و تست کرونا بدهند.

کد خبر 506211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.