ساخت ۱۰ ورزشگاه در ۴ سال اخیر/ رونمایی از پلاک‌های پستی جدید شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: پروژه‌های متعدد شهر اصفهان از عید قربان تا عید غدیر رونمایی و افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: برنامه افتتاحیه‌های هفتگی شهرداری اصفهان، با سرعت پیش می‌رود و این روزها به دلیل تعدد پروژه‌های آماده بهره برداری، در فاصله عید تا عید (اعیاد قربان تا غدیر) هر روز رونمایی و افتتاحیه‌هایی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: مراسم افتتاح برخی از این طرح‌ها در قالب‌های رسانه‌ای به شهروندان تقدیم می‌شود و برخی هم با حضور محدود دست‌اندرکاران در فضای باز بهره برداری می‌شوند در واقع بر اساس ابلاغیه‌های ستاد کرونا عمل خواهیم کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از جمله این طرح‌ها بهسازی و نوسازی پنج ورزشگاه از سوی سازمان فرهنگی _ اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است تا سرانه فضاهای ورزشی شهر در نقاط مختلف افزایش یابد و در تابستان زمینه بهره برداری از اوقات فراغت سالم و امکانات ورزشی _ تفریحی برای کودکان، جوانان و نوجوانان فراهم شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز ۲۰ ورزشگاه در نقاط مختلف شهر، تجهیز و نوسازی شد و ۱۰ ورزشگاه در این چهار سال در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار از جمله زینبیه ساخته شد.

نوروزی با بیان این که در هفته جاری، پلاک‌های پستی جدید شهر اصفهان با همکاری اداره کل پست و شهرداری اصفهان رونمایی خواهد شد، گفت: این پلاک‌ها دارای امکاناتی مانند کد خوان دیجیتال است که امکان دریافت کد پستی و اطلاعات دیگر از طریق بارکدهای آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: این طرح به ساماندهی پلاک‌های پستی، زیبایی چهره شهر و همسان شدن پلاک‌ها کمک می‌کند که همزمان با رونمایی، نصب آن در معابر منطقه هشت آغاز می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان این که همچنین مجموعه پروژه‌های مهمی که در مناطق در حوزه تصفیه و استفاده آب خاکستری اجرا شده بود به صورت همزمان افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل مجموعه پروژه‌های تصفیه، ذخیره و انتقال آب خاکستری و استفاده از آن برای آبیاری فضای سبز است که از سوی معاونت خدمات شهری اجرا شده است.

وی افزود: پروژه‌های بزرگی مانند میدان شهدای هسته‌ای و سه خیابان اطراف آن به عنوان یک اقدام ویژه در منطقه چهار شهرداری اصفهان در هفته‌های آینده در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

نوروزی گفت: به علت شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا، همه مراکز گردشگری شهرداری اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده تا با آسیب کمتری از پیک پنجم این بیماری عبور کنیم.

کد خبر 506189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.