اقدامات مترو مشهد برای جلوگیری از تشدید شیوع کرونا

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از تشدید اقدامات مقابله‌ای با کرونا درایستگاه‌ها و ناوگان قطار شهری با توجه به قرمز شدن وضعیت شهر مشهد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم اظهار کرد: نظارت‌ها در گیت های ورودی ایستگاه‌ها و پایش داخل قطارها در خط یک و دو قطار شهری مشهد تشدید شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در هنگام حضور در ایستگاه و واگن‌های قطار شهری الزامی است، تصریح کرد: در این راستا پایش الزام استفاده از ماسک توسط مسافران، غرفه داران و کارکنان از سوی مأموران ایستگاه نیز با شدت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: ضدعفونی و گندزدایی مداوم ناوگان خط یک و دو از زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام بوده است، اما از روز گذشته و قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر مشهد، دفعات ضدعفونی و گندزدایی ایستگاه‌ها و اماکن و همچنین واگن‌ها افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به عرضه ماسک در ایستگاه‌ها توسط بخش خصوصی، گفت: در کنار این اقدامات بستر شارژ الکترونیکی "من کارت" در راستای حذف تبادل پول نقد نیز که پیش از این فعال بود فعال‌تر شده است.

مبین مقدم ادامه داد: همچنین ابلاغ ضوابط بهداشتی به پیمانکار واحدهای تجاری و اجرای دقیق ضوابط و تمهیدات طرح فاصله گذاری فیزیکی و اعلام پیام‌های بهداشتی از سیستم صوتی در ایستگاه‌ها و قطارها از دیگر اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد است.

کد خبر 506165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.